تماس با ما درباره ما

جزئیات وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک سامان

افرادی که قصد تعمیر مسکن خود را دارند اما با کمبود نقدینگی مواجه هستند، می‌توانند از وام ۵۰۰ میلیون تومانی «تعمیر مسکن» بانک سامان استفاده کنند.
جزئیات وام ۵۰۰ میلیون تومانی بانک سامان

به گزارش تهران بهشت، این وام ۵۰۰ میلیونی بانک سامان به افرادی تعلق خواهد گرفت که در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت لازم برای این وام سند ملک است که باید به نام متقاضی یا همسر وی باشد. اعتبارسنجی متقاضیان این تسهیلات از طریق فیش حقوقی و گردش حساب برای پرداخت اقساط انجام می‌شود. سن ملک مورد نظر باید زیر ۲۵ سال باشد. متقاضیان باید فاکتورهای خرید مصالح و دیگر اطلاعات مورد نیاز را به بانک ارائه دهند. ضمنا متقاضیان قبلا نباید از این وام بانک سامان استفاده کرده باشند. به علاوه نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی نیز شرط دیگر پرداخت این تسهیلات است.

لازم به توضیح است متقاضیان باید سه تا شش ماه گردش حساب لازم را ایجاد کنند. پس از پرداخت وام ۲۵ درصد مبلغ آن نزد بانک مسدود خواهد شد. سود این تسهیلات ۱۸ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۶۰ ماه است.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۴ تومان و کل سود تسهیلات ۲۷۶ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۲۳ تومان خواهد بود.

بانک سامان و نمونه خدمات و دستاوردهای آن

بانک سامان از شهریورماه سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات اعتباری، امانی، الکترونیک و سرمایه گذاری و دیگر خدمت‌های پولی و بانکی را به مشتریان خود ارائه داده است.

کسب تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره سال ۱۳۹۵، ستاره کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک ۱۳۹۴، گواهینامه اهتمام به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک ۱۳۹۳ و … از جمله دستاوردهای بانک سامان در سال‌های فعالیت آن است.

 

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
صد رحمت به نزول خوار...بانکداری در مملکت اسلامی...۵۰۰ م وام بگیر و ۷۷۶م برگردون....هعییییییی
علی
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بهترین بانک توی ایران فقط فقط بانک سامان ازهر لحاظ بانک سامان فقط
علی
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
چه شرایط احمقانه
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
واقعا خسته نباشی با اون وام دادنتون....بیشتر به درد اختلاسگرها و دزدها میخوره....
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مسخرست