تماس با ما درباره ما

تعرفه تعمیر پکیج در سال 1401

در ادامه قصد داریم سوال تعمیر پکیج در تهران به چه صورت انجام می‌شود؟ را به شما پاسخ دهیم. پیشنهاد می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
تعرفه تعمیر پکیج در سال 1401

به گزارش تهران بهشت، پکیج نوعی سیستم گرمایشی است که در سال‌های اخیر طراحی، تولید و به بازار عرضه‌شده است که این سیستم جایگاه بسیاری در بین مردم پیداکرده است. به‌طورکلی پکیج دارای دو حالت تابستان و زمستان است که در فصل تابستان نقش آب‌گرم‌کن را ایفا می‌کند و در فصل زمستان نقش موتورخانه و گرم کردن شوفاژ‌ها را دارد. با توجه به کاربرد و مزایای فراوان این پکیج، اکثر افراد از این محصول در منازل خود استفاده می‌کنند.

 به همین منظور شغل تعمیر پکیج نیز به‌عنوان شغل پردرآمد، مخصوصا در فصول سرد سال شناخته‌ می‌شود و داوطلبان بسیاری دارد. در ادامه قصد داریم سوال تعمیر پکیج در تهران به چه صورت انجام می‌شود؟ را به شما پاسخ دهیم. پیشنهاد می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خدمات تعمیر پکیج

همانگونه که در قسمت بالا ذکر کردیم، پکیج به وسیله‌ای پرکاربرد و پرطرفدار در اکثر منازل تبدیل‌شده است؛ باید توجه داشته باشید که در صورت بروز هرگونه مشکل برای پکیج باید از تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید. به‌طورکلی تعمیر مشکلات پکیج کار هر شخصی نیست و در صورت بروز اشتباه ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. البته پیشنهاد می‌دهیم قبل از مراجعه یا تماس با تعمیرکار، سعی کنید عیب آن را تشخیص دهید.

تهران سرویس آنلاین یکی از مراکز بسیار معتبر و شناخته‌شده‌ی شهر تهران است که دارای کادر حرفه‌ای و سابقه بسیار درخشان است. در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید که در کوتاه‌ترین مدت، نیروی حرفه‌ای خود را به محل موردنظر اعزام می‌کنند. هدف اصلی این شرکت جلب رضایت مشتری است؛ به همین منظور ابتدا به عیب‌یابی قطعات می‌پردازند، سپس سعی در تعمیر قطعه دارند. در غیر این صورت قطعه را تعویض خواهند کرد.

معایب پکیج را بیشتر بشناسید.

درواقع پکیج مانند هر وسیله دیگر از قطعات مختلفی ساخته‌شده است که هرکدام آن‌ها وظایف منحصربه‌فردی دارند. به‌طورکلی یک سرویس‌کار حرفه‌ای با عیب‌یابی و تست قطعات متوجه مشکل آن خواهد شد، سپس برای تعمیرات پکیج اقدام خواهد کرد. در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از قطعات پکیج بپردازیم:

  • برد پکیج

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطعات روی پکیج، برد آن است که خود برد نیز شامل قطعات دیگری مانند رله، وریستور، میکروکنترلر، منبع تغذیه و... می‌شود که خرابی هرکدام از این قطعات ارور خاص خود را دارد.

  • جرقه ‌زن

جرقه‌زن یکی دیگر از قطعات پکیج است که سبب روشن شدن پکیج می‌شود.

  • ترموستات یا سنسور دود

یکی دیگر از قطعات پکیج ترموستات دود است که در صورت بروز مشکل، پکیج را به‌صورت خودکار خاموش می‌کند.

آشنایی با نحوه تعمیر پکیج

  • در مرحله اول اگر آب کافی به پکیج نرسد، روشن نخواهد شد که با مشاهده ال ‌سی ‌دی‌های روی صفحه یا عقربه‌های فشار متوجه میزان آب خواهید شد. به همین منظور بعد از قرارگیری آن عدد بر روی 1.5، باید آب را ببندید.
  • در صورت روشن نشدن پکیج، باید برق آن را چک کنید.
  • در مرحله بعد، بهتر است گاز ورودی را چک کنید.
  • اگر فن پکیج دارای مشکل باشد و اکسیژن موردنیاز را تامین نکند، باید دودکش مناسبی را در بالای پکیج قرار دهید و برای جلوگیری از آتش‌سوزی باید هیچ‌گونه نشتی نداشته باشد.

نکات مهم تعمیر پکیج

  • اگر رادیاتور شما روشن نشود، ابتدا باید شیر سه‌راهی آن چک شود و در صورت خرابی باید آن را تعویض کنید. در مرحله بعد باید لوله‌های آب چک شود که رسوب نگرفته باشد و در صورت وجود رسوب، آن را با جرم‌گیر شست‌وشو دهید، سپس به‌صورت کامل تمیز کنید. ناگفته نماند که بروز مشکل در ترموستات نیز می‌تواند مانع از نشان دادن دمای آب شود و در صورتی خرابی باید تعویض شود.
  • اگر پکیج شما روشن نشود، ممکن است به معنای ایجاد فاصله بین شعله و جرقه باشد که در صورت سوختن جرقه‌ زن باید آن را تعویض کنید.
  • اگر پکیج شما سروصدای زیادی دارد و آلودگی صوتی ایجاد می‌کند، باید حتما آن را هواگیری کنید.
  • در صورت داغ شدن بیش‌ازحد پکیج باید ترموستات آن را تعویض کنید.
  • اگر پکیج شما هیچ‌یک از این مشکلات را نداشت و ایراد آن نامعلوم بود، مسلما برد آن ایراد دارد که بیشتری خرابی برد با تعویض رله برطرف می‌شود. لازم به ذکر است که تعویض رله شیر گازی بسیار خطرناک است و در صورت بروز اشتباه سبب بروز انفجار خواهد شد.

قیمت تعمیر پکیج نیز با توجه به تجربه شخص و میزان خرابی آن تعیین می‌شود، مسلما افراد حرفه‌ای و کار بلد، پکیج شما را با قیمت پایین، عیب‌یابی و سرویس نخواهند کرد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم سوال تعمیر پکیج چگونه صورت می‌گیرد؟ را به شما پاسخ دهیم و نکات لازم را برای تعمیر ساده پکیج به شما معرفی کردیم. همانگونه که ذکر با توجه به اینکه پکیج در اکثر منازل مورداستفاده قرار می‌گیرد، در فصول سرد سال، تعمیر آن رونق بسیاری دارد.

بهتر است برای عیب‌یابی و تعمیر پکیج از مراکز معتبر و باسابقه درخواست کمک کنید تا هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نشود. همچنین شرکت تهران سرویس آنلاین که یکی از شرکت‌های معتبر و باسابقه است را معرفی کردیم و میتوانید برای درخواست تعرفه تعمیر پکیج به سایت https://www.tehranservic.com مراجعه کنید. امیدواریم بامطالعه این مطالب اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کرده باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار