تماس با ما درباره ما

اجتماعی

این خودروها بعد از 14 فروردین توقیف می‌شوند

رئیس پلیس راهور گفت: ابلاغ شده است در طول طرح نوروزی هیچ خودرویی را به دلیل داشتن خلافی بالا به پارکینگ‌ها منتقل نمی‌کنند، این کار تا ۱۴ فروردین انجام می‌شود و بعد از این تاریخ اگر خودرویی خلافی بالای یک میلیون تومان داشته باشد، توقیف می‌شود.

پیش از شروع سال ۱۴۰۳ انرژی‌های منفی خانه خود را دفع کنید

در علم فنگ شویی، با تمیز کردن خانه در را برای ورود شادی، مثبت اندیشی و موفقیت به خانه‌ خود باز می‌کنید. برخی از اشیاء علاوه بر ایجاد حس بهم ریختگی، ارتعاشات منف از خود ساطع می‌کنند و همچنین انرژی‌های منفی را به خود جذب می‌کنند و پس از مدتی باید دور ریخته شوند.

۳۰ تیم تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ از منابع طبیعی استان سمنان حفاظت می‌کنند

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: طرح ویژه گشت و مراقبت از عرصه‌های ملی با حضور ۳۰ تیم در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

استاندار: رونق گردشگری در اولویت برنامه‌های شهرداری‌های استان کرمانشاه باشد

استاندار کرمانشاه گفت: اجرای برنامه‌های گردشگری از مهمترین اقدامات سال آینده استان خواهد بود و شهرداران با خلق ابتکار و ایده می‌توانند به روند اجرای این طرح که رونق اقتصادی و پویایی هر چه بیشتر کرمانشاه را به دنبال دارد، کمک کنند.

اعلام آماده‌باش ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری برای بارش‌های پیش‌رو

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به آماده‌باش ستاد مدیریت بحران استان برای بارشهای پیش‌رو گفت: استاندار دستور لغو مرخصی مسوولان و حضور تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان در روزهای ابتدایی نوروز را ابلاغ کرده است.

سردار رادان: پلیس امنیت مسافران نوروزی را تامین می کند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تلاش می کنیم به عنوان خدمتگزاران مردم، امنیت خوبی همراه با آرامش برای آنها در نوروز ۱۴۰۳ به ارمغان آوریم.

اگر نفخ دارید این ویتامین می تواند شما را نجات می‌دهد

نفخ ممکن است ناشی از یک بیماری زمینه‌ای جدی‌تر باشد؛ بنابراین، اگر نفخ مداوم یا علائم دیگر را تجربه می‌کنید، مهم است که به یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی مراجعه کنید.

یکهزار مسجد استان یزد زیرپوشش طرح ملی مسطورا قرار گرفت

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار مکان شامل مساجد، امامزادگان، جلسات خانگی و محافل فرهنگی در ۱۲ شهرستان استان زیرپوشش اجرای طرح ملی مسطورا ( زندگی با آیه‌ها ) قرار گرفت.

کدام استان‌ها اولین روز عید برفی می‌شوند ؟

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای ۱۴ استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

استانی که بلاکش مسافران نوروزی می‌شود

استان مازندران در مقام بلاکش مسافران نوروزی می‌رود که خود را برای زباله، بار سنگین ترافیکی، گرانی مایحتاج روزانه و خیلی چیز‌های آزاردهنده دیگر که به یمن استان هدف گردشگری بودن متحمل می‌شود آماده کند.

پربازدیترین ها

آخرین اخبار