تماس با ما درباره ما

آشنایی با کسب و کارهای بسیار عجیب و متفاوت اما پولساز+تصاویر

گفته‌اند نیاز، مادر اختراع است، کسب و کارهایی که در اینجا معرفی کرده‌ایم هم از دل نیازهای عجیب و خاص به دنیا آمده‌اند.
آشنایی با کسب و کارهای بسیار عجیب و متفاوت اما پولساز+تصاویر

به گزارش تهران بهشت؛ این مطلب درباره چند کسب و کار بامزه و متفاوت است که شاید به نظر ما عجیب باشند، اما موفق شده‌اند و برای بنیان‌گذاران شان پولساز باشند.

نامزد نامرئی

این کسب و کار از دل نیاز مردانی ساخته شده که همیشه از طرف دوستان و خانواده سرزنش می‌شوند که چرا با کسی رابطه ندارند؟ «نامزد نامرئی» در واقع یک اپ یا کسب و کار است که به عنوان نامزد به شما زنگ می‌زند، پیام می‌دهد و یا حتی برایتان در روز‌های خاصی که خودتان مشخص می‌کنید هدیه می‌فرستد. شما با پرداخت ماهی ۱۰ دلار می‌توانید از این خدمات استفاده کنید و جلوی دوست و آشنا و در و همسایه پز بدهید که دارید با نامزد صحبت می‌کنید یا فلان هدیه را او برای شما فرستاده. بعد از موفقیت نمونه اول، بخش نامزد نامرئی این کسب و کار هم راه افتاده و مشغول ارایه خدمات است. به این ایده استارتاپی سال ۲۰۱۳ یک جایزه هم داده شده.

نامزد نامرئی

کسی در این خانه مرده؟

وقتی بخواهیم یک خانه را بخرید یا اجاره کنید آیا برایتان مهم است که قبلا کسی در آن خانه مرده است یا نه؟ در آمریکا یک کسب و کار جدی از دل همین سوال خلق شده. بنیانگذار این کسب و کار به نام diedlnhouse.com زمانی این ایده به ذهنش رسید که فهمید در خانه‌ای که در آن زندگی می‌کند قبلا یک نفر به قتل رسده است! کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۲ دلار از کارشناسان این استارتاپ بخواهند بررسی کنند که آیا در خانه مورد نظرشان، قتل، خودکشی یا مرگ خشونت باری رخ داده. تا بعد تصمیم بگیرید نگران روح‌های سرگردان منزل خود باشند یا نه! اطلاعات ۴/۵ میلیون خانه در این سایت ثبت شده و تاکنون سفارش جست و جوی قتل یا مرگ در ۳۰ هزار خانه نیز به آن‌ها داده شده است.

کسی در این خانه مرده؟

خودت را دعوت کن عروسی

خیلی‌ها دوست دارند در یک عروسی سنتی هندی شرکت کنند، غذا و لباس محلی را تجربه کنند، برقصند یا بقیه رسم و آیین‌های هندو‌ها را از نزدیک ببینند. اما چطور می‌شود به یک عروسی هندی رفت؟ در آمریکا کسب و کاری درست شده به اسم joinmywedding که می‌توانید با آن برای شرکت در عروسی واقعی یک زوج هندی ثبت نام کنید هزنیه اش را بپردازید و به عنوان مهمان عروسی خودتان را دعوت کنید و بروید حالش را ببرید.

خودت را دعوت کن عروسی هندی

دفن فضایی

بعضی از مردم درباره‌ی مردگان معتقدند آن‌ها به آسمان‌ها رفته اند؟ حالا یک کسب و کار فضایی در آمریکا به نام celestisinc lnc که مورد تایید ناسا هم هست همین کار را می‌کند. این شرکت، خاکستر کسانی که از دنیا رفته و جنازه شان سوزانده شده را به فضا می‌برد و براساس میزان بودجه پرداختی و نوع درخواست نزدیکانش خاکسترشان را در فضا پخش می‌کند. میانگین هزنیه پرداختی برای فرستادن خاکستر هر مرده به فضا ۲۵۰۰ دلار است. شما از طریق خدمات این شرکت می‌توانید خاکستر مرده خودتان را به فضا بفرستید و آن را دوباره به زمین برگردانید یا آن را در اعماق کهکشان رها کنید یا اینکه بخواهید کاری کنند که دور مدار زمین بچرخد. شعار این شرکت این است: «رویای شما را برای بودن در میان ستارگان برآورده می‌کنیم.»

دفن فضایی

رفتار‌های صمیمانه با نامزدتان در هواپیما

یک شرکت به نام lovecloud در لاس وگاس آمریکا با دریافت ۹۵۵ دلار به شما خدماتی ارائه می‌دهد که بتوانید با نامزدتان تنهایی در آسمان به مدت ۴۵ دقیقه باشید. با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر نیز می‌توانید همان بالا در آسمان یک وعده غذای دونفره هم بخوربد. اندازه این هواپیما کوچک است، اما نگران این نباشید که خلبان ممکن است خلوت شما را به هم بزند یا صدایتان را بشنود، چون یک پرده ضخیم جلوی دیدش را گرفته و روی گوشش هم هدفون‌هایی گذاشته که نمیگذارد صدای تان را بشنود.

عشق بازی در هواپیما

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار