تماس با ما درباره ما

متولدین کدام ماه پولدارترند

به نظر می‌رسد متولدین ۶ ماهِ از سال که در این مطلب آورده شده‌اند، شانس بیشتری برای پولدار شدن و کسب ثروت دارند.
متولدین کدام ماه پولدارترند

به گزارش تهران بهشت، میل به ثروتمندی، تقریباً در وجود تمامی انسان‌هاست. همه دوست دارند که از لحاظ مالی، دارای رفاه باشند و بتوانند هر آن‌چه که نیاز دارند و می‌خواهند را به راحتی تهیه نمایند. افراد برای پولدار شدن، دست به کار‌ها و روش‌های متنوعی می‌زنند که برخی از آن‌ها نتیجه می‌دهد. اما به نظر می‌رسد برخی افراد هر چه بیشتر به دنبال پول هستند، پول بیشتر از آن‌ها دور می‌شود! به عنوان مثال هستند افرادی که سال‌ها نقشه‌ها و برنامه‌های متفاوتی را برای پولدار شدن عملی می‌کنند اما هیچ‌کدام از آن‌ها آن‌طور که باید، نتیجه نمی‌دهد. از طرفی دیگر نیز هستند افرادی که اصطلاحاً با دست زدن به خاک می‌توانند آن را به طلا تبدیل کنند! تحقیقات بر روی افراد ثروتمند؛ نشان داده که ماه تولد بر میزان موفقیت مالی افراد چندین بی‌تأثیر نیست و طالع بینی خرافه نیست. به عنوان مثال در تحقیقی بین ۲۰ نفر از افراد میلیاردر نشان داده است که هیچ‌کدام از این افراد متولد ماه تیر نبوده‌اند! بسیاری از تیر ماهی‌ها نیز معتقدند که در مسائل مالی، هیچ شانسی ندارند. از طرفی دیگر، به نظر می‌رسد متولدین ۶ ماهِ دیگر از سال که در زیر آورده شده‌اند، شانس بیشتری برای پولدار شدن و کسب ثروت دارند.

 

متولدین کدام ماه پولدارترند

شهریور: در تحقیقی مشابه آن‌چه پیش‌تر گفته شد، مشخص شده است  که حدود ۱۲ درصد از میلیاردر‌های جهان متولدین ماه شهریور هستند!‌ ایده‌آل گرایی از ویژگی‌های بارز متولدین این ماه است. این افراد با میل بالایی که به موفقیت دارند و همچنین میل شدیدی که به داشتن همه چیز دارند، با اراده‌ای محکم در مسیر موفقیت قدم می‌گذارند و از شانس خوبی که دارند، پول و موفقیت مالی نیز به دنبال آن‌ها می‌آید. شهریور ماهی‌ها هیچ‌گاه از لحاظ مالی در نمی‌مانند و در زمینه‌های مالی، همیشه خوش شانسی را تجربه می‌کنند. ممکن است یک شهریوری با فردی غیرشهریوری در مسأله‌ای مالی به طور مساوی شریک شود، اما در کمال تعجب ثروت و روزی بیشتری نسبت به او کسب کند!

آبان: آبانی‌ها به طرز عجیبی جذب‌کننده پول هستند. مردان و زنان متولدین آبان همانند یک آهن ربای پولی عمل می‌کنند و در مسائل مالی همیشه چند هیچ از بقیه جلوتر هستند طوری که به نظر می‌رسد کسب سود در کم‌ترین زمان ممکن یکی از مزایای دنیا آمدن در آبان است! سرمایه‌گذاری یا شرکت در پروژه‌های نوظهور، یکی از توصیه‌های مالی خوب برای آبان ماهی‌ها است چرا که با شانس بالایی که در این زمینه دارند، قطعاً با نتیجه‌ای خوشحال کننده و رضایت بخش رو به رو خواهند شد.

مرداد: متولدین مرداد از لحاظ مال و ثروت شانس قابل قبولی دارند. به عنوان مثال اگر در مسأله‌ای مالی ورود کنند که برای موفقیت در آن نیاز به کمک کائنات داشته باشند، کائنات تا حد توان به آن‌ها کمک خواهند کرد. این واقعیت نشان‌دهنده این است که پولدار شدن برای مردادی‌ها بستگی به این دارد که انتخاب مناسبی داشته باشند و در مسائلی که احتمال موفقیت آن‌ها کم است، تا حد امکان ورود نکنند. همچنین از شاخه‌ای به شاخه دیگر پریدن دست بکشند و تمرکز خود را بر روی یک موضوع خاص بگذارند.

متولدین کدام ماه پولدارترند

اردیبهشت: اردیبهشتی‌های پولدار کم نیستند، که این مسأله را می‌توان به دو مؤلفه نسبت داد. اولین دلیل این مسأله خصوصیت صبور بودن متولدین این ماه است. اردیبهشتی‌ها به دلیل استقامت و صبر بالایی که دارند، به هنگام ورود در عرصه‌ای جهت کسب درآمد زود خسته نمی‌شوند و برای به ثمر نشستن تلاش‌های خود منتظر می‌مانند. این افراد در ابتدای شروع کاری، زود ناامید نشده و تا حد ممکن، تلاش خود را برای رساندن آن به نتیجه دلخواه می‌کنند. از طرفی دیگر نیز شانس بالایی که در مسائل مالی دارند در دستیابی به اهداف به کمک آن‌ها می‌آیند. ترکیب این ویژگی‌های طلایی باعث می‌شود که اردیبهشتی‌ها نیز معمولاً در میان افراد پولدار قرار بگیرند.

دی: پولدار بودن متولدین دی چندان ربطی به شانس ندارند و این موضوع را می‌توان بیشتر به خصوصیات مربوط به ماه تولد آن‌ها مربوط است. این افراد درباره این‌که از زندگی چه چیزی می‌خواهند، سردرگم نمی‌شوند و همیشه می‌دانند که می‌خواهند در چه مسیری قدم بگذارند. در واقع شناخت مسیر، نقاط ضعف و قدرت و ماندن بر سر تصمیمات خود، باعث می‌شود این افراد در اقدامات مالی خود به موفقیت برسند.

فروردین: فروردینی‌ها به شدت بلند پرواز هستند؛ همیشه به دنبال بیشتر و بهترین‌ها هستند و درصد بسیاری از آن‌ها با کمال گرایی بیش از حد، حتی خود را آزار می‌دهند. به همین خاطر است که هیچ‌گاه به کم قانع نمی‌شوند. این افراد همواره به دنبال کسب پول و ثروت فوق‌العاده هستند و به نظر می‌رسد که کائنات نیز به تلاش آن‌ها پاسخ می‌دهند. در نتیجه تلاش برای پولدار شدن، فروردینی‌ها معمولاً به آن‌چه که می‌خواهند می‌رسند که در این مسأله هم شانس و هم تلاش آن‌ها، دخیل هستند.

به عنوان جمع‌بندی می‌توان گفت که گرچه شانس مسأله‌ای مهم در پولدار شدن است اما کافی نیست. بسیاری از افراد متولد ماه‌های گفته شده تنها خوش شانسی را دلیل موفقیت و کسب ثروت کلان خود نمی‌دانند و ویژگی‌های دیگری نظیر بلند پروازی، به کم قانع نبودن، صبر، استقامت، اراده قوی و... را نیز مهم می‌دانند. در کل متولدین ماه‌های شهریور، آبان، مرداد، اردیبهشت، دی و فروردین در مسائل مالی با اقبال بهتری مواجه می‌شوند اما خوب است که سایر نشانه‌های زودیاک نیز بدانند صرفاً به دلیل ماه تولد، قرار نیست از پولدار شدن ناکام بمانند. قطعاً کائنات به کمک افراد با اراده، مصمم و با برنامه می‌آیند و در راه کسب ثروت فوق‌العاده همه انسان‌ها را، صرف‌نظر از ماه تولد، تا حد ممکن یاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار