تماس با ما درباره ما

خبر ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو این هفته اعلام می‌شود!

ماجرای سفر و ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو این روزها داغ است و خبرهایی از اعلام رسمی خبر ازدواج در روزهای آینده به گوش می رسد.
خبر ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو این هفته اعلام می‌شود!

به گزارش تهران بهشت، ماجرای ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو که این روزها داغ شده است هر روز ابعاد جدیدی پیدا می کند و شایعات مختلفی در این رابطه منتشر می‌شود.

ماجرا از سفر سحر قریشی به ترکیه در جریان ضبط سریال نیسان آبی شروع شد. سفری که گفته می‌شود در ایام شب یلدا بوده و در همان زمان سحر قریشی با امیر تتلو آشنا شده است.

برخی در زمان سفر سحر قریشی به ترکیه ماجرای مهاجرت او را مطرح کردند اما همزمان خبرهایی از ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو به گوش می رسید.

سحر قریشی و امیر تتلو

همزمان با این شایعات محمدحسین فرح بخش ، تهیه کننده و کارگردان سینما در واکنش به خبرها ماجرای ازدواج را تایید کرد و گفت: سحر قریشی برای ازدواج از ایران رفته و قصد مهاجرت ندارد، ضمن اینکه به او تذکر داده ایم که درگیر حواشی و... نشود. سحر قریشی، دو سه ماه قبل به من گفته بود که می‌خواهد ازدواج کند و من گفتم این کار را انجام ندهد اما این اعتقاد و سلیقه شخصی و به خودش مربوط است و تا جایی که می‌ دانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته و مهاجرتی در کار نیست. او کشورش را دوست دارد و به ایران برخواهد گشت اما اینکه آنجا چه اتفاقی خواهد افتاد، الله اعلم! به او پیغام دادم کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند و برگردد.

سحر قریشی پس از این صحبت‌ها یک استوری منتشر کرد و حدودا ازواج را تایید کرد اما نامی از داماد نیاورد. او در این استوری نوشت : "گاهی باید راه درازی را سفر کنی تا آنچه کنارت است را بیابی..."

استوری سحر قریشی + ازدواج سحر قریشی

استوری سحر قریشی

استوری سحر قریشی در کنار آهنگ جدید امیر تتلو با عنوان "انتظار" که در آن از نام "سحر" استفاده کرده بود ماجرای ازدواج این رو تقویت کرد. در این بین فیلمی هم از سحر قریشی منتشر شد که در ویلایی در حال آتش روشن کردن بود که بسیاری معتقد بودند ویلای امیر تتلو است.

سحر قریشی در ویلای تتلو

همه این مطالب با مطالب امیر تتلو درباره سحر قریشی در کانال خود تقریبا نقطه پایانی بر شایعات درباره ازدواج سحر قریشی و تتلو بود اما باز هم مستقیم صحبتی نشد.

تتلو

مطالب تتلو درباره ازدواج سحر قریشی

 

 

 

تتلو (1)

صحبت های تتلو درباره ازدواج سحر قریشی

تتلو (2)

صحبت های تتلو درباره سحر قریشی

در این بین برخی اعلام کردند سحر قریشی در دام باندهای قمار و شرط بندی افتاده و ماجرای ازدواج او با تتلو غیر واقعی است. با این حال خبرگزاری برنا به نقل از  منبعی آگاه مدعی شد "جدا از همکاری و بیزنسی که اخیرا شکل گرفته، به زودی (شاید در همین هفته) خبر ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو نیز رسما اعلام می‌شود.

حال باید منتظر بمانید تا در چند روز آینده ببینیم از ماجرای ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو چه خبر رسمی منتشر می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار