تماس با ما درباره ما

با تمام توان در خدمت راهیان نور هستیم

علیرضا مشیری مسئول مقر عمار یاسر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توضیحاتی را درباره فعالیت‌های این مقر عنوان کرد.
با تمام توان در خدمت راهیان نور هستیم

به گزارش  تهران بهشت،مسئول مقر عمار یاسر گفت: طی تفاهم نامه‌ای که بین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ستاد راهیان نور سپهبد شهید صیاد شیرازی انجام شده، مقر عماریاسر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهر خرمشهر پذیرای مقدم مبارک زائرین شهدا می‌باشد.

علیرضا مشیری خاطر نشان کرد: با توجه به عنایت خاص جناب آقای دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای میزبانی هر چه بهتر و بیشتر از زائرین گرامی، امکانات رفاهی و فرهنگی بسیار خوبی در مقر عمار یاسر فراهم شده است.

وی افزود: ما در سال‌های گذشته با در اختیار داشتن دو سالن بزرگ پذیرای 700 تا 800 نفر از زائرین گرامی بودیم که در حال حاضر با توجه به فراگیری ویروس کرونا و محدویت های بهداشتی و اضافه شدن ظرفیت ساختمان حسینیه جهت اسکان، روزانه میزبان 400 تا 500 نفر از میهمانان شهدا هستیم.

مشیری همچنین با اشاره به حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم، گفت: بیشتر میهمانان ما دانشجویان و طلاب بسیجی هستند که از دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، فرهنگیان، شهید رجایی و حوزه‌های علمیه قم و تهران در این مقر اسکان یافتند. همچنین پذیرای زائرانی از شهرهای تهران، اردبیل، کاشان، سمنان، همدان، کرمان و اصفهان نیز بوده‌ایم.

وی در انتها با تشکر و قدردانی از زحمات و کمک‌های بی‌شائبه دکتر جعفری ابراز امیدواری کرد انشاالله این مقر بتواند در راستای  خدمت‌رسانی به زائرین شهدا که قطعا در جهت تبیین اهداف والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و فرهنگ ناب و غنی شهادت است، اقدامات شایسته و در خور شـأن و منزلت راهیان جبهه‌های نور انجام دهد.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار