تماس با ما درباره ما

رسیدگی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به مشکلات قضایی مردم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با حضور در مسجد لرزاده واقع در محله خراسان، به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی کرد.
رسیدگی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به مشکلات قضایی مردم

تهران بهشت؛با توجه به دستورات و تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان عالی دستگاه قضایی در مساجد و برپایی میز خدمت در ماه مبارک رمضان و انجام دیدار‌های مردمی و بررسی مشکلات قضایی شهروندان، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به همراه تعدادی از معاونین در مسجد لرزاده واقع در میدان خراسان حضور یافت و با انجام دیدار چهره به چهره مردمی به استماع مشکلات اهالی محل و بررسی پرونده‌های قضایی مراجعه کنندگان پرداخت.
در این دیدار رضا مسعودی فر، قائم مقام معاونت، اسماعیل نوروزی، مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، احمد هنری، مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و علیرضا ساوری، رئیس دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه حضور داشتند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حاشیه دیدار با نمازگزاران مسجد لرزاده بیان کرد: امروز توفیق داشتیم که در مسجد بزرگ و قدیمی لرزاده در منطقه میدان خراسان خدمت مردم باشیم. این مسجد یادآور افراد بزرگی نظیر آیت الله عمید زنجانی است که در این مسجد حضور داشتند. ما در راستای اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباطات نزدیک با مردم و بررسی و پیگیری مشکلات آن‌ها در این مسجد حضور داریم.
وی با بیان اینکه مشکلات مطرح شده از سوی مردم در چند دسته قابل ارزیابی است، افزود: دسته‌ای از این مشکلات ارتباطی به دستگاه قضایی ندارد. افراد تقاضای اشتغال و کاهش هزینه اجاره مسکن را دارند تا بتوانند مسائل معیشتی را اداره کنند. ما باید این مورد را از منظر اجتماعی پیگیری کنیم و ببینیم چه راهکار‌هایی را می‌توان به دولت و مجلس پیشنهاد داد.
جهانگیر ادامه داد: بخش دیگری از مشکلاتی که امروز از سوی مردم مطرح شد به آرا قطعی مربوط می‌شود که اجرای آنها طولانی شده است.. پس یکی از دغدغه‌های مردم این است که چرا فرایند دادرسی در اجرا با وقفه و اطاله روبرو می‌شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اظهار کرد: بخش دیگر از نگرانی‌هایی مردم که امروز مطرح شد بیشتر مربوط به رسیدگی‌ها بود که مردم اعلام می کردند به دلیل شلوغی و ازدحام در شعب مختلف قضایی گاهی توجه لازم به صحبت‌های طرفین پرونده نمی شود و ممکن است حقوق آن‌ها تضییع شود. ما مصادیق مربوط به این مساله را پیگیری می‌کنیم و گزارش مربوط به آن را خدمت رئیس قوه قضاییه ارائه خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار