تماس با ما درباره ما

قاتل سریالی دختران جوان اجازه ازدواج می‌خواهد!+عکس

مرد جنایتکار که به اتهام قتل دختران لندنی در زندان به سر می‌برد، درخواست کرده که به او اجازه داده شود تا بتواند با زن موردعلاقه‌اش ازدواج کند؛ درخواستی که خشم مردم و خانواده قربانیان را برانگیخته است.
قاتل سریالی دختران جوان اجازه ازدواج می‌خواهد!+عکس

به گزارش تهران بهشت؛ قاتل سریالی که مردی ۵۱ساله به نام لوی بلفیلد است از سال ۲۰۱۱به اتهام قتل دست‌کم ۳دختر جوان در لندن در زندان به‌سر می‌برد. او از ۲ سال پیش از طریق یک قاتل سریالی دیگر که همانند او دوران محکومیتش را در زندان می‌گذراند با زنی ۴۰ساله آشنا شد و شروع به نوشتن نامه برای او کرد. نامه‌نگاری میان آنها مدتی طول کشید تا اینکه زن ۴۰ساله به ملاقات بلفیلد در زندان رفت و عاشق این جنایتکار سریالی شد.

در یکی از همین ملاقات‌ها بود که مرد جنایتکار از زن مورد علاقه‌اش خواستگاری کرد و او نیز به خواستگاری وی جواب مثبت داد. به این ترتیب بود که قاتل سریالی که قرار است همه عمر خود را در زندان بگذراند، با نوشتن نامه‌ای برای فرماندار از وی خواست که به او اجازه دهد تا بتواند با زن مورد علاقه‌اش ازدواج کند.

نامه‌ای که شوک بزرگی به مردم و خانواده‌ قربانیان وارد کرد. براساس قوانین انگلستان، قاتل زندانی می‌تواند چنین درخواستی داشته باشد اما اجازه وقوع چنین اتفاقی با فرماندار است و وی در شرایطی ازجمله «وجود نگرانی‌هایی درباره مجرم» یا «ترس از اینکه مجرم پس از ازدواج به همراه همسرش به جرایمش ادامه دهد» می‌تواند با این درخواست مخالفت کند.

دختران قربانی قاتل سریالی لندن

حالا و با این درخواست قاتل سریالی، خانواده قربانیان به تکاپو افتاده‌اند تا هر طوری شده اجازه چنین کاری به وی داده نشود. آنها می‌گویند که مرد جنایتکار اجازه نداد که دختران آنها طعم زندگی را بچشند و ازدواج کنند و دادن چنین اجازه‌ای به قاتل سریالی، بی‌عدالتی مطلق است.

براساس این گزارش، لوی بلفیلد سال ۲۰۰۳دختری ۱۹ساله به نام مارشا مک دانل را به قتل رساند. او یک سال بعد آملی دلاگرانژ ۲۲ساله را قربانی کرد و چند ماه پس از این جنایت قصد کشتن دختری ۱۸ساله به نام کیت شیدی را داشت که موفق نشد و پس از آن از سوی پلیس دستگیر شد. وی زمانی که در زندان بود به قتل دختری ۱۳ساله در سال ۲۰۰۲نیز متهم شد.

او پس از محاکمه به اتهام قتل ۳دختر به ۳بار زندان مادام‌العمر محکوم شد تا اینکه چند ماه پیش با نوشتن نامه‌ای به قتل زنی به نام لین و دختر مگان نیز اعتراف کرد. او گفت که پس از حمله به این مادر و دختر آنها را به قتل رسانده و دختر ۹ساله خانواده را نیز تا حد مرگ کتک زده است.

وزیر دادگستری انگلیس در پی درخواست این قاتل سریالی برای ازدواج، قول داده که همه تلاش خود را به‌کار گیرد تا اجازه ندهد که او به خواسته‌اش برسد و نمکی باشد بر زخم‌های خانواده‌های قربانیان.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار