تماس با ما درباره ما

حمایت ۳۰ میلیارد ریالی بنیاد احسان از مدارس تولید و مهارت

در ادامه اقدامات بنیاد احسان در حوزه عدالت آموزشی، قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان از سال گذشته با شناسایی ظرفیت ها و نیاز های مناطق کم برخوردار طرح مدارس تولید و مهارت را آغاز کرده است.
حمایت ۳۰ میلیارد ریالی بنیاد احسان از مدارس تولید و مهارت

به گزارش تهران بهشت، حمید سلیمی مدیر قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان در خصوص مدارس تولید و مهارت گفت: به بیان ساده مدرسه تولید و مهارت مدارسی هستند که در آن ها علاوه بر مهارت های نرم فردی مانند (فن بیان، تعامل اجتماعی ، اعتماد به نفس و ...) و مهارت های شغلی و کسب و کار از جمله (کارآفرینی، بازاریابی و...)، مهارت های فنی و آموزش‌های متناسب با ظرفیت‌ها و مزیت‌های بومی منطقه نیز مورد توجه قرار میگیرد.

بنیاد احسان + حمایت ۳۰ میلیارد ریالی از مدارس تولید و مهارت

بنیاد احسان به دنبال مدارسی است که مطابق با  این الگو در حال فعالیت هستند یا کادر آموزشی آن علاقه مند به این گونه فعالیت ها بوده و ظرفیت ایجاد مدرسه تولید را دارا می باشند، تا با حمایت این بنیاد و همکاری آموزش‌و‌پرورش مبدل به مدارس تولید و مهارت با سطح کیفی قابل قبول شوند.

سلیمی ادامه داد:  تا کنون ۳ مدرسه تولید در دلگان، میناب و خوسف تاسیس شده و در حال اجرای طرح های اموزشی هستند و مدرسه دخترانه تولید و مهارتی نیز در شهر یاسوج در دست احداث است.

مدیر قرارگاه آموزشی عدالت آموزشی ادامه داد: در نظر داریم ۱۰۰ مدرسه‌ی تولید که ظرفیت حمایت از آنها ذیل الگوی مدارس تولید وجود دارد را در سال ۱۴۰۱ شناسایی کنیم و همچنین با تفاهم نامه‌ای که با نهادهای اموزشی از جمله آموزش و پرورش امضا شده است تا مهر سال آینده ۳۰ مدرسه تولید دیگر در  ۳۰ استان تجهیز خواهیم کرد.

بنیاد احسان + حمایت ۳۰ میلیارد ریالی از مدارس تولید و مهارت

حمید سلیمی تاکید کرد: در همین راستا قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ره از همه استاتید، فعالین، دغدغه مندان و گروه های مردمی فعال در حوزه تولید محتوا، مطالعات و شناسایی مدارس مستعد و دارای ظرفیت ویژه راه اندازی مدرسه تولید و مهارت دعوت به همکاری می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار