تماس با ما درباره ما

سرهنگ موسوی: نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران ضابط قضایی می‌شوند/ تشکیل یگان حفاظت در سازمان‌ها و هوشمندسازی در دستور کار

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: یکی از دغدغه‌هایی که در مجموعه یگان حفاظت وجود داشت بحث ضابط نبودن آنها بود. بعد از اینکه ما در شهرداری حضور پیدا کردیم با اقداماتی که انجام دادیم توانستیم برای همکاران انتظامی شاغل در یگان بحث ضابطیت را اعمال کنیم و کارت ضابط را گرفتیم.
سرهنگ موسوی: نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران ضابط قضایی می‌شوند  تشکیل یگان حفاظت در سازمان‌ها و هوشمندسازی در دستور کار

"سرهنگ سید هادی موسوی"، فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری تهران بهشت گفت: ماموریت اصلی یگان حفاظت شهرداری تهران حفاظت از اماکن، تاسیسات و امنیت و ماموران شهرداری است، همکاران ما بصورت شبانه روزی در راستای وظایفی که برای‌شان پیش بینی شده انجام وظیفه می کنند، ما هم در راستای شعاری آقای زاکانی یعنی "تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام" تلاش می کنیم که ان شاالله اقدامات موثری را در مجموعه یگان حفاظت داشته باشیم. 

نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران ضابط قضایی می‌شوند

سرهنگ موسوی ادامه داد: یکی از دغدغه‌هایی که در مجموعه یگان حفاظت وجود داشت بحث ضابط نبودن آنها بود. بعد از اینکه ما در شهرداری حضور پیدا کردیم با اقداماتی که انجام دادیم توانستیم برای همکاران انتظامی شاغل در یگان بحث ضابطیت را اعمال کنیم و کارت ضابط را گرفتیم ان شاالله به زودی با حضور دکتر زاکانی کارت آنها را تقدیم دوستان در مجموعه خواهیم کرد.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران ادامه داد: پس از همکاران انتظامی شاغل در یگان با توجه به چالش‌هایی که در یگان وجود داشت ضابط نبودن دیگر همکاران یگانی ما بود ، ما چالش را برای شهردار تهران نوشتیم و ایشان هم دستوراتی دادند که بلافاصله جلساتی به صورت فشرده در شهرداری برگزار شد و ما توانستیم مصوبه‌ای بگیریم که ان شاالله در سال 1401 تا انتهای سال 1402 بتوانیم برای نزدیک به هزار نفر از همکاران غیر انتظامی شاغل در یگان نیز کارت ضابطیت را بگیرند که در ماموریت‌های ما بسیاری موثر خواهد بود.

او تاکید کرد: دریافت کارت ضابط خبری خوش برای همکاران ما در یگان حفاظت و مجموعه شهرداری تهران است زیرا در ماموریت‌های خود دیگر  با چالش ضابط قضایی نبودن همکاران ما مواجه نیستند.

تشکیل یگان حفاظت در سازمان‌ها و زیرمجموعه‌های شهرداری تهران

موسوی اضافه کرد: موضوع بعدی تشکیل یگان حفاظت در سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری است که نیاز به تشکیل یگان دارند که این را هم با همه توان دنبال می‌کنیم و یگان را در این سازمان‌ها راه اندازی می‌کنیم که ماموریت خود را در شهرداری با همه قدرت جلو ببریم. برای این موضوع جلساتی را برگزار و در حال تدوین شیوه نامه‌های مربوط به تشکیل یگان در سازمان ها هستیم.

هوشمندسازی یگان حفاظت شهرداری تهران در دستور کار

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با تاکید بر موضوع هوشمندسازی این مجموعه گفت: هوشمندسازی یگان از مباحث مهمی است که در حال پیگیری هستیم، یکی از موضوعاتی که برای ما ضروری است استفاده از دوربین‌های البسه هوشمند است تا دوربین البسه هوشمند را برای همکاران ما با توجه به اینکه ضابط قضایی شدند حتما داشته باشیم که در ماموریت‌های خود دچار چالش نشویم و بحث هوشمند سازی را در مجموعه یگان‌ها دنبال می‌کنیم که بتوانیم از آن هوشمندی که درمجموعه شهرداری وجود دارد به یگان تصدی بدهیم و به نحو شایسته ای بیشترین ماموریت خودمان را با استفاده از ابزار هوشمند دنبال کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار