تماس با ما درباره ما

شخصیت شناسی جالب رنگ روز تولد/ مخصوص متولدین 365 روز سال

هر ماه و هر روز تولد رنگ مخصوص به خود را دارد که با توجه به مفهوم این رنگ ها می توانید به شخصیت خود و دیگران پی ببرید. با ما همراه باشید تا با توجه به 365 روز سال به رنگ دقیق روز تولد خود پی ببرید.
شخصیت شناسی جالب رنگ روز تولد  مخصوص متولدین 365 روز سال

به گزارش تهران بهشت؛ هر ماه تولدی رنگ مخصوص به خود را دارد که به کمک آنها می توان به شخصیت خود پی ببریم. رنگ ها دارای معانی مختلف و عمیقی هستند. اگر می خواهید خصوصیات رنگ ماه تولدتان و خودتان را بدانید، این بخش را  تا پایان مطالعه کنید.

مفهوم رنگ در متولدین ماههای مختلف

ژانویه

رنگ ماه تولد متولدین ژانویه کاراملی است. این افراد بهتر است در زمانی که می خواهند هدف بزرگی را دنبال کنند از این رنگ استفاده نمایند تا این رنگ به آنان اراده ای آهنین و جسارت لازم را برای رسیدن به اهداف و آرزوها بخشد. متولدین ژانویه اغلب افرادی منطقی، با اراده، مرد عمل، واقع گرا هستند.

فوریه

رنگ ماه تولد متولدین فوریه، بنفش است. رنگ بنفش به شما حس آزادی و رهایی می دهد پس زمانی که احساس گرفتاری می کنید، از این رنگ استفاده نمایید.

این رنگ به متولدین این ماه کمک می کند تا به درک درستی از روح بشریت برسند و ارتباط بیشتری با دوستان و خانواده های خود برقرار کنند و از آنها کمک بگیرند. این افراد دارای شخصیتی خلاق، رویاپرداز، الهام بخش هستند.

رنگ بنفش

مارس

رنگ ماه تولد متولدین مارس سبز دریایی است و این افراد بسیار همدل و دلسوز، احساساتی هستند. متولدین این ماه برای رسیدن به ایده های ناب بهتر است ، زمانی که می خواهند از چیزی الهام بگیرند، از این رنگ استفاده کنند.استفاده از این رنگ تخیل شما را بر می انگیزد.

آوریل

رنگ تولد متولدین آوریل، قرمز است. این رنگ موجب افزایش شور و اشتیاق می شود پس از این رنگ برای افزایش نرژی و مقابله با ترس هایتان استفاده کنید تا در هر کاری پیروز شوید.

مه

سبز رنگ زندگی است و رنگ ماه تولد متولدین مه می باشد . متولدین این ماه که اغلب با ثابت، دارای شور و نشاط جوانی، موفق، خوشبخت هستند، با کمک این رنگ می توانند زخم هایشان را التیام بخشند و ثبات شخصیتی خود را افزایش دهند چرا که رنگ سبز باعث افزایش شور و نشاط درونی می شود.

ژوئن

متولدین ماه ژوئن افرادی الهام بخش، پر انرژی و مثبت اندیش هستند که رنگ ماه تولدشان طلایی است. رنگ طلایی سرشار از انرژی و فعالیت می باشد پس زمانی که می خواهید با دیگران ارتباط بهتری برقرار نمایید از این رنگ استفاده کنید.

جولای

متولدین جولای افرادی یاری رسان، حساس و ظریف، پذیرنده هستند که رنگ ماه تولدشان صورتی چرک می باشد. این افراد زمانی که می خواهند احساسات خود یا دیگران را التیام دهند و یا تغییری در زندگی خود ایجاد کنند می توانند از این رنگ استفاده نمایند.

اوت

رنگ ماه تولد متولدین اوت نارنجی است و آنها دارای اعتماد به نفس بالا، قوی و یاری رسان هستند. این رنگ می تواند حس وفادار و بزرگی را به دیگران انتقال دهد و زمانی که شما احتیاج به خوشی و خلاقیت دارید، می توانید از آن استفاده نمایید تا کسالت از زندگیتان بیرون رود.

سپتامبر

رنگ تولد متولدین سپتامبر رنگ آبی است و آنها افرادی متفکر، عاقل، هنرمند هستند که باید در زمانی که در زندگی نیاز به آرامش و نظم دارند، از این رنگ استفاده نمایند. این رنگ الهی با زیبایی، خلوص و عقل مرتبط است.

رنگ آبی

اکتبر

رنگ تولد متولدین اکتبر ، آبی نیلگون است و این افراد دارای شخصیتی آرام، متعادل، تسکین دهنده هستند. زمانی که به آرامش، صلح و تعادل نیاز دارید این رنگ کمک تان می کند ، همچنین این رنگ علاوه بر ایجاد آرامش در شما نمایانگر قدرت و اراده نیز می باشد.

نوامبر

رنگ تولد افراد متولد نوامبر، رنگ شرابی است. این رنگ سمبل صبوری و استقامت و القا کننده عشق، قدرت و عمق است و متولدین این ماه بهتر است زمانی از این رنگ استفاده کنند که می خواهند تغییری به زندگی خود دهند و احتیاج به اراده و انگیزه بیشتری دارند یا زمانی که در رابطه عاطفی به مشکل بر می خورند.

دسامبر

رنگ ماه تولد متولدین دسامبر، سبز آبی است. این افراد بهتر است زمانی که به مسافرت می روند و یا در جستجوی چیزی هستند یا به دنبال ماجراجویی هایی رمزآلود هستند، این رنگ را انتخاب کنند زیرا این رنگ نماد عقل، حقیقت، خوش بینی و مراقبه است.

سبز آبی

رنگ شانس ماه تولدتان چیست؟

  1. اگر متولد فروردین ماه هستید از رنگ های قرمز اجتناب کنید و از رنگ هایی مانند سفید، سبز لیمویی و یا سبز زمردی استفاده کنید.
  2. اگر اردیبهشتی هستید، رنگ های سبز و قرمز رنگ های ماه تولد شماست.
  3. رنگ های ماه تولد خرداد ماهی ها رنگ های سفید و خاکستری روشن و گاهی اوقات هم رنگ سبز است.
  4. اگر متولد تیر ماه می باشید رنگ هایی، چون آبی فیروزه ای و قرمز ، سفید و سبز و آبی روشن رنگ های متناسب شماست.
  5. رنگ هایی قوی مثل سفید و طلایی ، سبز روشن و مسی بهترین رنگ ها برای شما می باشند.
  6. رنگ های سبز فیروزه ای و سبزآبی برای متولدین ماه شهریور مناسب است ، این افراد باید چهارشنبه ها انواع طیف های سبز بپوشند تا خوش شانسی به آنها روی آورد.
  7. متولدین ماه مهر تحت تاثیر رنگ های سفید، سبز و آبی قرار دارند و بهتر است جمعه ها از رنگ کرمی استفاده کنند.
  8. رنگ متولد ماه آبان رنگ های سفید و آبی است.
  9. متولد ماه آذر بهتر است از رنگ های خاکی، سبز، نارنجی مایل به قرمز استفاده نماید و در روز های سه شنبه رنگ زرد بپوشد تا شانس به او روی آورد.
  10. رنگ های شانس متولد دی رنگ های سبز، آبی و رنگ چوب است. بهتر است آنها در روز های شنبه مشکی بپوشند تا حال بهتری پیدا کنند.
  11. رنگ های شانس متولدین بهمن رنگ های قرمز، سبز و آبی آسمانی است و بهتر است در روز های شنبه رنگ های بنفش و آبی بپوشند تا حال بهتری پیدا کنند.
  12. رنگ سبز و طیف های مختلف آن برای یک متولد اسفند رنگ شانس است و او باید پنجشنبه ها رنگ زرد ملایم بپوشد.

شخصیت شناسی رنگ ها

شخصیت شناسی متولدین 365 روز سال ؛ تاریخ تولدت کی بود؟

اگر متولد اول فروردین هستید رنگ شما سیاه است.

سیاه:شما یک مبارز دارای انگیزه اید که می توانید روی تصمیمی که گرفته اید، بمانید. شما در زندگی عشقی خود نیز مبارزه می کنید و زندگیتان روال عادی نخواهد داشت.

اگر دوم فروردین تا 11 فروردین به دنیا آمده اید، ارغوانی هستید.

ارغوانی:شما فردی اسرار آمیز هستید که محبوب باقی افرادید. خودخواه نیستید، بسادگی امور را فراموش میکنید. بدنبال شخصی قابل اعتماد هستید.

اگر 12فروردین تا 21 فروردین به دنیا آمده اید، سورمه ای هستید.

سرمه ای:شما فردی جذابید که احساسات قوی دارید و در زمان عصبانیت دوست ندارید افراد دیگر را ببخشید.

اگر بیست و دوم فروردین تا 31 فروردین به دنیا آمده اید ، نقره ای هستید.

نقره ای:چنانچه در نمناک می خوانید شما خیال پرداز و بامزه اید ، دوست دارید چیز های جدید را بیازمایید. علاقه دارید خود سازی کنید و بسادگی می آموزید، براحتی میتوان با شما صحبت کرد و شما نصایح خوبی میدهید. وقتی موضوع دوستی است متوجه میشوید نمی توان به کسی اعتماد کرد، اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا پایان عمر به آنها اعتماد میکنید.

اگر بین یکم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت باشد سفید هستید.

سفید: شما فردی هستید که اهداف زیادی در زندگی دارید و خیلی زود حسادت می ورزید و نسبت به دیگران متفاوت و عجیب هستید.

رنگ سفید

اگر بین 11 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت متولد شد ه اید، شما آبی هستید.

آبی:شما هنرمندید و با مغزتان تصمیم می گیرید نه با احساستان بنابراین دوست دارید عاشق شوید ، اما در صورت دیدن خطا از او میگذارید عشقتان از دستتان برود . اعتماد به نفستان کم است و فردی ایراد گیرید.

اگر 25 اردیبهشت تا 3 خرداد به دنیا آمده اید، ارغوانی هستید.

طلائی:شما فردی خوش رو هستید که خیلی سخت می توانید عاشق شوید اما عشقتان پایدار است . شما با فکر عمل می کنید و می دانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است.

اگر بین 4 خرداد تا 13 خرداد متولد شده اید ، شما شیری رنگ هستید.

شیری رنگ:شما فردی خوش اخلاق هستید که اهل رقابتید . قابل اعتماد و امین هستید و عشقتان را با دقت انتخاب میکنید و راحت عاشق نمی شوید اما عشقتان پایدار است.

اگر تولدتان بین 14 خرداد تا 23 خرداد ماه است شما خاکستری هستید.

خاکستری:شما فردی فعال هستید که احساس خود را پنهان نمی کنید و آنچه در درونتان است را آشکار می سازید . جذاب و ما خودخواه نیستید و همیشه مورد توجه دیگران هستید چرا که هیچ گاه حرفی را بی موقع نمی زنید.

متولدین 24 خرداد تا دوم تیر ماه خرمائی رنگ هستند.

خرمائی:شما فرد باهوشی هستید که درست و غلط را از هم تشخیص می دهید اما معمولا نظر خودتان مهم است و به نظر دیگران اهمیت نمی دهید. در مورد عشق صبور هستید و در صورت یافتن فرد مورد نظرتان ، همیشه عشقتان پایدار است.

متولدین سوم تیر ماه خاکستری هستند.

اگر متولد 4 تیر ماه تا 13 تیر ماه هستید شما قرمز می باشید.

قرمز:شما فردی با نمک و دوستداشتنی، مشکل پسند اما همیشه عاشق و همیشه خوش اخلاقید و قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد کنید. افرادی را که راحت صحبت میکنند دوست دارید بنابراین افراد احساس راحتی بیشتری با شما دارند.

افراد متولد 14 تیر ماه تا 23 تیر ماه نارنجی هستند.

نارنجی:دشما فردی مسئولیت پذیر هستید و می دانید چطور با مردم رفتار کنید. اهدافی برای دستیابی دارید که برای رسیدن به آنها تلاش میکنید . شما آماده رقابت هستید. دوستانتان برایت اهمیت دارند و قدر داشته های خود را می دانید . برخی مواقع به علت احساساتی بودن ، واکنشتان زیادی شدید است.

اگر تولدتان بین 24 تیر ماه تا سوم مرداد ماه باشد شما زرد هستید.

زرد:شما شیرین و بیگناهید ، مورد اعتماد بسیاری از مردم ، و دارای رهبریتی قوی در ارتباطاتتان هستید. شما خوب تصمیم میگیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب می گیرید. همواره در افکار داشتن روابط عاشقانه بسر می برید.

اگر تولدتان بین 4 مرداد ماه تا 13 مرداد باشد شما صورتی هستید.

صورتی:شما همواره در تلاشید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست دارید به سایرین کمک کنید. اما به سادگی قانع نمی شوی. دارای افکاری منفی هستید و در جستجوی عشقی شورانگیز مانند آنچه در قصه هاست هستید.

متولدین 14 مرداد تا 22 مرداد آبی هستند.

متولدین 23 مرداد تا یکم شهریور سبز هستند.

سبز:خیلی خوب با افراد تازه کنار می آیید. در واقع آدم خجالتی ای نیستی اما گاهی اوقات با کلماتت به عواطف مردم آسیب می رسانید. دوست دارید تا مورد توجه و علاقه کسی باشید که دوستش دارید ولی اغلب تنهایید و به انتظار فرد مورد نظرت می مانید.

رنگ سبز

متولدین بین 2 شهریور تا 11 شهریور قهوه ای هستند.

قهوه ای:شما فردی فعال و ورزشکارید که خیلی مشکل دیگران می توانند به شما نزدیک شوند. هنگامی که متوجه میشوید نمی توانید به چیزی که میخواهید دست یابید راحت تسلیم شده آن را رها میکنید.

متولدین بین 12 شهریور تا 21 شهریور کبود رنگ هستند.

کبود: شما فردی صادق و زود باور هستید که خیلی راحت احساساتتان تغییر میکند . تنها هستید و مسافرت را دوست دارید.

متولدین 22 شهریور تا 31 شهریور لیموئی هستند.

لیموئی:شما فردی آرام هستید که راحت عصبی می شوید و سریع درباره برخی مسائل حسادت و اعتراض میکنید، اعتماد و علاقه همه را جلب میکنید اما نمی توانید به یک کار بچسبید.

متولدین یکم مهر ماه زیتونی هستند.

زیتونی:شما فردی روشن قلب و آدم گرمی هستید که برای فامیل و دوستان ،فرد با اهمیتی می باشید . مهربان و بشاش هستید و خشونت را نمی پسندید.

  • اگر بین 2 مهر تا 11 مهر ماه متولد شده اید ، ارغوانی هستید.
  • اگر بین 12 مهر تا 21 مهر ماه متولد شده اید ،شما رنگ سرمه ای دارید.
  • اگر بین 22 مهر ماه تا یکم آبان ماه متولد شده اید ،شما نقره ای هستید.
  • اگر بین 2 آبان تا 20 آبانماه متولد شده اید ،شما سفید هستید.
  • اگر بین 21 آبانماه تا 30 آبانماه متولد شده اید ، رنگ شما طلائی است.
  • اگر بین یکم آذر ماه تا 10 آذر ماه متولد شده اید ،شما شیری رنگ هستید.
  • اگر بین 11 آذر ماه تا 20 آذر ماه متولد شده اید ،شما خاکستری هستید.
  • اگر بین 21 آذر تا 30 آذر متولد شده اید ،شما خرمائی رنگ هستید.

روانشناسی رنگها

متولدین اول دیماه نیلی رنگ هستند.

نیلی:اغلب انتخاب های شما با دقت و تفکر همراه است و بسیار بندرت مرتکب اشتباه احمقانه میشوید . شما رهبر بودن را دوست دارید و در دوست یابی بسیار توانا هستید.

  • اگر بین دوم دی ماه تا 11 دی ماه متولد شده اید ،رنگ شما قرمز است.
  • اگربین 12 دی ماه تا21 دی ماه متولد شده اید ،شما نارنجی هستید.
  • اگر بین 22 دی ماه تا 4 بهمن ماه متولد شده اید ،شما زرد هستید.
  • اگر بین 5 بهمن تا 14 بهمن ماه متولد شده اید ،شما صورتی هستید.
  • اگر بین 15 بهمن تا 19 بهمن ماه متولد شده اید ،شما آبی هستید.
  • اگر بین 20 بهمن تا 29 بهمن ماه متولد شده اید ، شما سبز هستید.
  • اگر بین 30 بهمن تا 9 اسفند ماه متولد شده اید ،شما قهوه ای هستید.
  • اگر بین 10 اسفند تا 20 اسفند متولد شده اید ، شما کبودی رنگ هستید.
  • اگر بین 21 اسفند تا 29 اسفند متولد شده اید ،لیمویی هستید.

 

ارسال نظر