تماس با ما درباره ما

فارغ‌التحصیلی زنی که بی‌خانمان بود!

یکی از دانش‌جویان دانشگاه کامبریا در انگلیس با وجود مشکلات و چالش‌های زیاد از جمله بی‌خانمانی، به عنوان دانش آموخته نمونه این دانشگاه انتخاب شد.
فارغ‌التحصیلی زنی که بی‌خانمان بود!

به گزارش تهران بهشت؛ دانشگاه "کامبریا"( Cumbria) اعلام کرد: یک دانشجوی زن این دانشگاه به نام "جوآن تلفورد" ۳۵ ساله که در رشته پرستاری تخصصی بیماری دیابت از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد،‌ الهام بخش دیگران در دانشگاه بوده است.

این دانشجو پیش از ورود به دانشگاه در سال ۲۰۱۳ میلادی، جزو افراد بی‌خانمان بوده و در ۱۶ سالگی مدرسه را ترک کرده است. وی پس از ترک تحصیل از مدرسه و پیش از بیکاری و تبدیل شدن به یک زن بی‌خانمان، در مشاغل مختلفی از جمله کار در کافه مشغول بوده است.

وی پس از گرفتن یک اتاق در یک خوابگاه تصمیم گرفت تحصیل خود را از سرگیرد.

در سال ۲۰۱۳ میلادی، زمانی‌که فرزند تلفورد به دنیا آمد، دوره ای در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی در کالج کندال گذراند که سبب شد راه او برای تحصیل در رشته پرستاری هموار شود.

"تلفورد"پس از فارغ التحصیلی به عنوان یک پرستار دیابت در بیمارستان عمومی وست مورلند مشغول به کار شده و معتقد است، در دوران دانشجویی، راهنمایی و حمایت بالایی دریافت کرده که به او امکان رشد و پیشرفت داده است.

معاون دانشگاه کامبریا گفت: استقامت تزلزل ناپذیر "جوآن تلفورد" برای غلبه بر تمام چالش هایی که زندگی بر سر او قرار داده است، الهام بخش و ستودنی است. او یک الگوی فوق‌العاده برای همه ما است.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار