تماس با ما درباره ما

مردی۲۰ ساله با دو دختر به طور همزمان ازدواج کرد!‌

ازدواج اتفاق مثبتی است که در زندگی اشخاص رخ می دهد. با یکی از عجیب ترین ازدواج ها را در مطلب زیر آشنا شوید.
مردی۲۰ ساله با دو دختر به طور همزمان ازدواج کرد!‌

به گزارش خبرگزاری تهران بهشت؛ رسانه های اندونزی به تازگی از انجام ازدواج عجیب یک مرد محلی این کشور خبر داده اند. در این ازدواج عجیب که ماه گذشته انجام شد «کوریک اکبر» ۲۰ ساله اهل منطقه لومبوک در ایالت غربی نوسا تنگارا با دو معشوقه خود به طور همزمان ازدواج کرد.

بنا به گزارش رسانه های محلی این اتفاق هنگامی رخ داد که در هنگام برگزاری ازدواج اکبر با یکی از این دو دختر، دختر دیگر در محل برپایی مراسم حاضر و خواستار ازدواج با این مرد شد. با وجود آنکه این مرد در موقعیتی غیرمنتظره گرفتار شده بود عروس (کوتیما» رضایت خود را با ازدواج همزمان داماد با این دختر اعلام کرد. به این ترتیب ازدواج همزمان هر دو آنها با اکبر در محل برپایی جشن عروسی انجام شد.

اظهارات کوتیما

کوتیما در این باره به رسانه های محلی گفت: «دختری (یوآنیتا) که قبل از من با همسرم در ارتباط بود محل برپایی عروسی ما را از طریق شبکه های اجتماعی پیدا کرد و در محل عروسی حضور یافت. او از همسرم خواست تا با او نیز ازدواج کند. من رضایت خودم را اعلام کردم و همسرم با این دختر نیز ازدواج کرد.»

گفتنی است؛ ازدواج همزمان این مرد اندونزیایی با این دو دختر در حالی خبرساز می شود که حدود دو ماه پیش ازدواج همزمان یک مرد هندوستانی با دو دخترخاله به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود.

ارسال نظر