تماس با ما درباره ما

یک خواهر و برادر به صورت اتفاقی یکدیگر را پیدا کردند!

برادر و خواهری که سال ها از هم جدا شده بودند سرانجام یکدیگر را پیدا و ملاقات کردند.
یک خواهر و برادر به صورت اتفاقی یکدیگر را پیدا کردند!

به گزارش تهران بهشت؛ یک مسئله کاملا تصادفی و یک ابزار بیوتکنولوژی به دو خواهر و برادر گمشده در هیوستون کمک کرد تا دوباره یکدیگر را پیدا کنند. این دو خواهر و برادر در حالی یکدیگر را پیدا کردند که سال‌ها در مجاورت هم حضور داشتند. ریموند ترنر و کریستینا سادبری برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ زمانی که ترنر به هیوستون نقل مکان کرد با یکدیگر برخورد کردند.

 ترنر یک کنسرت را به عنوان تهیه کننده در استودیوی ضبط Sparklefly انجام می‌داد. این استودیو در محوطه بیمارستان ساخته شده بود و بیماران می‌توانستند موسیقی دلخواه خود را در آن ضبط کنند. در همان زمان، کریستینا که عضو نیروی هوایی آمریکا است برای معالجه پسر ۴ ساله اش به بیمارستان مراجعه می‌کرد.

یک روز تصادفا ماریا، همسر ترنر یک کیت تست DNA خریداری و آن را با پایگاه داده خودشان مقایسه کرد. این برنامه نشان می‌داد که آیا DNA آنها با شخص دیگری مطابقت دارد یا خیر. پس از بررسی به طرز شگفت انگیزی مشخص شد که ترنر با کریستینا همسانی خانوادگی دارد.

این در حالی بود که ترنر در این مدت زمان هیچ سرنخی از کریستینا نداشت و از سوی دیگر کریستینا نیز ترنر را به عنوان مردی که در استودیوی بیمارستان گیتار می‌نوازد می‌شناخت. ترنر تلاش کرد با کریستینا تماس بگیرد، اما سوابق بیمارستان نشان می‌داد که کریستینا برای چند ماه به بیمارستان مراجعه نداشته است.ماریا، همسر ترنر تسلیم نشد و کریستینا را در فیسبوک دنبال کرد. ماریا متوجه شد که او و کریستینا یک دوست مشترک دارند؛ بنابراین از طریق این دوست مشترک با کریستینا تماس گرفت و ملاقاتی ترتیب داد. سرانجام این خواهر و برادر پس از سال‌ها دوری از هم، یکدیگر را ملاقات کردند.

 

ارسال نظر