تماس با ما درباره ما

دوره سئو منطقی، تخصصی دوره آموزش سئو در سال 2022 در ایران!

در این صفحه قرار است شما پس از گذراندن این دوره تبدیل به یک متخصص حرفه ای سئو با دیدگاهی منطقی و اصولی شوید.
دوره سئو منطقی، تخصصی دوره آموزش سئو در سال 2022 در ایران!

به گزارش تهران بهشت، به تخصصی ترین دوره سئو خوش آمدید! در این صفحه قرار است شما پس از گذراندن این دوره تبدیل به یک متخصص حرفه ای سئو با دیدگاهی منطقی و اصولی شوید. در این دوره سئو از پرداختن به هرگونه از بحث های تکراری SEO خودداری شده و از بدیهیات سریع گذر شده و بیشتر زمان را به مباحث تخصصی و ریز که کمتر کسی به آنها توجه می کند اختصاص داده ایم. پیشنهاد می شود حتما قبل از شرکت در این دوره یک آشنایی ابتدایی با سئو داشته باشید تا بتوانید با سرعتی یکسان همراه با مدرس دوره، پیش بروید و تمامی مفاهیم برای شما قابل درک باشد. در ادامه موارد ذکر شده در این دوره سئو حرفه ای را بیشتر برسی خواهیم کرد.

دوره سئو چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا بدنبال فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستید، بی شک می توان گفت دوره سئو منطقی می تواند برای شما یک نقطه شروع و پرتاب باشد. سئو در واقع به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو است و یا در تعریفی دیگر می توان گفت سئو مجموعه فرایندی است که ما بر روی یک وب سایت انجام می دهیم تا سایت مورد نظر بر روی کلمات دلخواه ما بر روی گوگل بالا بیایید و بتوانیم مخاطب هدفمند خود را از گوگل دریافت کنیم و در نهایت آن مخاطب را تبدیل به مشتری وفادار و خریدار کنیم. در جواب به سوال بالا می توان گفت این دوره سئو در دو جای مختلف می تواند به کمک شما بیاید و در نهایت هردو می تواند درآمد شمارا افزایش دهد.

1 – صاحب یک کسب و کار آنلاین هستم : اگر صاحب یک بیزینس آنلاین هستید درواقع سئو می تواند نقطه قوت شما بین رقبا باشد. اگر کمی منطقی نگاه کنیم سئو سایت تاثیر مستقیم بر روی افزایش فروش وب سایت دارد چراکه ما با بهینه سازی سایت مخاطبین هدفمند را وارد سایت می کنیم و در نتیجه آن مخاطبین را تبدیل به مشتری میکنیم و در نهایت فروش سایت (درآمد کسب و کار ما) افزایش پیدا می کند. در این دوره جامع سئو ما به شما از ابتدایی ترین مراحل بیهنه سازی سایت را تا حرفه ای ترین و تخصصی ترین مباحث بهینه سازی را آموزش می دهیم تا بتوانید به تنهایی هر نوع وب سایتی که خواهید داشت را برای گوگل بهینه سازی کنید و بتوانید درآمد آن را افزایش دهید.

2 – یک علافمند به دیجیتال مارکتینگ و سئو هستم : اگر شما یک فرد علاقمند به دنیای بازاریابی دیجیتال هستید و قصد دارید از این روش کسب درآمد کنید، سئو می تواند برای شما بهترین روش و بهترین نقطه برای ورود به این بازار باشد. چراکه سئو در بین تمامی ابزار های بازاریابی دیجیتال قدرت بیشتری دارد و این برای شما قطعا لذت بخش تر خواهد بود. امروزه با توجه به افزایش وب سایت ها و فعالیت اینترنتی کسب و کار ها درخواست ها برای بهینه سازی نیز افزایش یافته و اگر شخصی بتواند به خوبی فرایند سئو و بهینه سازی سایت را یاد بگیرد می تواند به راحتی درآمد ماهیانه خود را به اعدادی همچون 50 تا 100 میلیون تومان برساند. در این دوره سئو بصورت صفر تا صد تکنیک ها و اصول بهینه سازی سایت را آموزش داده ایم تا بتوانید با مشاهده آن بهترین نتایج را بر روی وب سایت ها کسب کنید.

سرفصل های دوره سئو منطقی (Logic SEO)

این دوره در چهار فصل + یک فصل ویژه برگزار خواهد شد که در فصل های یک تا چهار بصورت کامل و جامع به مباحث اصلی و تخصصی SEO خواهیم پرداخت و امپراطوری خود را آماده می کنیم و استراتژی آن را خواهیم چید و با تمام نکات ریز آن آشنا خواهیم شد و تمامی موارد را جز به جز برسی خواهیم کرد. در فصل آخر که فصل ویژه این دوره جامع یادگیری سئو می باشد، به تخصصی ترین نکاتی که در هیچ دوره ای پیدا نخواهید کرد، خواهیم پرداخت.

فصل 1 دوره سئو منطقی – مفاهیم پایه :

  • برسی ماهیت سئو و چیستی و اهمیت آن
  • برسی نحوه کارکرد موتور های جستجو و درک آنها
  • برسی سبک های اجرای سئو بر روی یک پروژه (کلاه سفید، خاکستری، سیاه)
  • برسی بازار کار SEO
  • برسی حقوق و دستمزد برای افراد Senior – Junior
  • معرفی الگوریتم های گوگل و خط قرمز های آنها
  • قرارداد سئو + پروپوزال سئو (RFP)

فصل 2 دوره سئو منطقی – سئو داخلی :

  1. برسی مفهوم User-Intent
  2. آموزش تحقیق کلمات کلیدی
  3. آموزش نحوه پخش کلمات کلیدی در سایت
  4. برسی معماری محتوایی بر اساس مدل Pillar-Cluster v1 – v2
  5. اجرای نمونه Pillar-Cluster v1
  6. بهینه سازی و سئو محتوای متنی
  7. برسی تایپ های مختلف صفحات و کاربرد آنها (PLP , PDP , …)
  8. برسی مدل های مختلف لینک سازی داخلی
  9. رفع مشکلات احتمالی در فرایند بهینه سازی (کنیبالیزیشن، ریدایرکت ها، کنونیکال و …)
  10. آموزش ابزار های سئو داخلی (Ahrefs – Kwfinder – Google Keyword Planer – Screaming Frog – Semrush – Keywordtool)

فصل 3 دوره سئو منطقی – سئو تکنیکال :

  1. بهینه سازی تصاویر
  2. بهینه سازی و فشرده سازی سورس کد سایت
  3. برسی فاکتور های LCP – CLS – FID , … در Google Page Speed
  4. آموزش افزایش سرعت CMS اختصاصی
  5. آموزش افزایش سرعت سایت WordPress
  6. آموزش فعال سازی Cache
  7. آموزش فعال سازی G-Zip
  8. آموزش فعال سازی Keep-alive
  9. آموزش فعال سازی Lazy Loading
  10. آموزش برسی Broken Link ها
  11. آموزش ابزار های سئو تکنیکال (Google Page Speed – GTmetrix – Pingdom – Giftofspeed – Screaming Frog)

فصل 4 دوره سئو منطقی – سئو خارجی :

  1. برسی مفاهیم لینک سازی خارجی و کاربرد آنها
  2. برسی ماهیت بک لینک
  3. برسی انواع بک لینک
  4. برسی انواع انکرتکست ها
  5. برسی انواع مدل های سایت ها برای دریافت بک لینک و تاثیر آنها
  6. برسی Referring domains
  7. برسی Referring IPs
  8. برسی رپورتاژ آگهی
  9. نحوه انتخاب سایت برای ارسال رپورتاژ آگهی
  10. حقایق و نکات و شایعه های رپورتاژ آگهی
  11. لینک سازی زنجیره ای یا چند گره ای
  12. PBN
  13. لینک سازی انبوه و سایدبار
  14. سوشیال سیگنال و تاثیر آن
  15. آموزش ابزار های سئو خارجی (Ahrefs – Semrush)

 همچنین می توانید برای مشاهده آموزش سئو رایگان کلیک کنید!

تابو شکنی در دوره سئو منطقی!

به نقل از مدرس دوره امیر محمد خجسته؛ یکی از چیز هایی که من آن را جزو رسالت خودم در این دوره آموزشی می دانم این است که بتوان مفاهیم را به بهترین شکل ممکن انتقال دهم. این مسئله امکان پرداختن به موارد بیهوده و پوچ را در دنیای سئو از من میگیرد؛ شاید شما هم در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام یا یوتیوب با آموزش های مختلف یا افراد مختلف آشنا شده اید که هرکدام از آنها نظریه ای دارند، برای مثال برخی می گویند ما دیگر از PBN ها استفاده نخواهیم کرد؛ یا برخی می گویند بک لینک های سایدبار بشدت مخرب است و به هیچ عنوان استفاده نکنید. حال زمانی که به برسی پروژه های این افراد یا آموزش ها می پردازید مشاهده می کنید که تمام نباید هارو استفاده کرده و رتبه مورد نظر را نیز کسب کرده اند. من در این دوره قصد دارم تا با همراهی شما به تابو شکنی در سئو بپردازیم و تمامی باید ها و نباید هارو برسی کنیم و منطق پشت آنها را نیز مشاهده کنیم تا متوجه شویم ماجرا از چه قرار است. این دقیقا قسمت جذاب این دوره جامع سئو است که آن را از دیگر دوره های سطح وب متمایز می کند!

منبع: سئو نکست

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار