تماس با ما درباره ما

رویداد ملی سفینه النجاه در آستان قدس رضوی

خادم هنرهیأت جامعه ایمانی مشعر گفت: رویداد ملی سفینه النجاه در سالن نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی از تاریخ 26 مردادماه الی 28 مردادماه برگزار می‌شود.
رویداد ملی سفینه النجاه در آستان قدس رضوی

به گزارش تهران بهشت، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر دشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مشعر با اشاره به برگزاری رویداد ملی سفینه النجاه از 26ام مردادماه در آستان قدس رضوی، اظهار داشت: این رویداد به تولید اثر حول محور سید الشهدا(ع) و امام رضا(ع) می‌پردازد.

وی با بیان اینکه حدود 400 هنرمند و با هدایت بیش از 30 استاد در این رویداد فعالیت دارند، مطرح کرد: فعالیت این هنرمندان در 10 قالب هنری مجموعه عکس داستانی، مستند کوتاه، پادکست، گرافیک متحرک، نقاشی، تصویرسازی، حروف نگاری، طراحی نشان، پوستر، طراحی پرچم و کتیبه است.

خادم هنرهیأت جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه این هنرمندان در سه روز و تا تاریخ 28مردادماه خلق اثر می‌کنند، عنوان کرد: این رویداد در سالن نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی برگزار ‌می‌شود.

 وی افزود: برای شرکت در این رویداد از هنرمندان 28 استان کشور دعوت به عمل آمده است که بخشی از آن‌ها را نیز بانوان تشکیل داده‌اند.

دشمیری با بیان اینکه این کارگاه در راستای شبکه‌سازی هنرمندان و آشنایی بیش‌تر هنرمندان با یکدیگر است، خاطرنشان کرد: در این رویداد چند گام جدید را رقم زدیم. 

وی با اشاره به اینکه برای کمک به ارتقای خلق اثر تمام کارگاه‌ها در یک محل هستند و تمام مخاطبین با تمام هنرمندان و اساتید در ارتباط هستند، تصریح کرد: هدایت به سمت کار گروهی از دیگر اهداف این رویداد بوده و بسترسازی لازم برای فعالیت به صورت تیمی انجام شده است.                                                                            

خادم هنرهیأت جامعه ایمانی مشعر در پایان یادآور شد: استاید برجسته‌ای در این رویداد شرکت خواهند کرد که در حوزه‌هایی نظیر منظر تیم‌سازی، ادبیات، داستان، تولید محتوا، ایده پردازی و ... فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر