تماس با ما درباره ما

نجات معجزه‌آسای مرد گرفتار شده در یک جزیره +تصاویر

مردی که پس از سقوط به دریا به مدت پنج روز در یک جزیره دورافتاده گرفتار شده بود با خوردن دو لیمو و آب دریا زنده ماند.
نجات معجزه‌آسای مرد گرفتار شده در یک جزیره +تصاویر

به گزارش تهران بهشت؛ یک مرد برزیلی که توسط امواج خروشان به داخل دریا افتاده بود با وجود پنج روز گرفتار شدن در یک جزیره دورافتاده زنده ماند. “نیلسون نِدی ” ۵۱ ساله از یک تحته سنگ در ساحل دریا بالا رفته بود که توسط یک موج بزرگ به داخل دریا افتاد. این اتفاق در تاریخ ۸ آگوست در یکی از سواحل ریودوژانیرو برزیل رخ داد.

 ندی گفت که برای تماشای دریا از یک تخته سنگ در ساحل میرادور دو رونکاندور در گروماری بالا رفته بود که توسط یک موج بزرگ به داخل دریا افتاد و جریان‌های شدید ساحل او را مایل‌ها به داخل دریا بردند. ندی که موفق به بازگشت به سمت ساحل نشده بود سرانجام به جزیره‌ای غیرمسکونی رسید که شش شب و پنج روز در آن محبوس بود.

مرد سرگردان در جزیره

ندی پس از رسیدن به ساحل، پناهگاهی را پیدا کرد که گمان می‌رود توسط ماهیگیران محلی ساخته شده بود. او گفت همچنین دو عدد لیمو و دو بطری آب را در این پناهگاه پیدا کرد. او علاوه بر این اقلام در این پناهگاه یک پتو نیز پیدا کرد. او گفت آنقدر گرسنه بود که مجبور شد هر دو لیمو را با پوست آن بخورد.

زنده ماندن در جزیره

او در مصاحبه با وبسایت خبری برزیلی G1 گفت با وجود تمام تلاش‌هایی که برای جلب توجه افراد محلی در ساحل به محلی که او گرفتار بود انجام داد، اما تمام تلاش هایش بی نتیجه ماند. در ادامه او تصمثیم گرفت به سمت ساحل شنا کند، اما امواج بلند در منطقه امکان شنا کردن او به سمت ساحل را غیرممکن می‌کرد. ندی در دومین تلاش خود برای نجات جانش تصمیم گرفت تا با کمک چند تکه چوب، برای خود یک تخته اسکی بسازد، اما دوباره شکست خورد.

سرانجام این مرد روز شنبه و پس از آنکه یک موج سوار او را رویت کرد نجات یافت. ندی در حالی که از ناحیه پشت و کمر دچار جراحت خفیف شده بود بلافاصله توسط یک هلی کوپتر نجات به بیمارستان محلی منتقل شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی برزیل او پس از انجام معاینات اولیه و با مساعد بودن حالش در همان روز از بیمارستان مرخص شد.

 

 

 

ارسال نظر