تماس با ما درباره ما

پدر و مادر گیاه‌خوار باعث مرگ کودک خود شدند! +تصاویر

یک مادر گیاهخوار که این رژیم را برای پسرش نیز اجرا می کرد در دادگاه به قتل محکوم شد.
پدر و مادر گیاه‌خوار باعث مرگ کودک خود شدند! +تصاویر

به گزارش تهران بهشت؛ یک مادر وگان (گیاهخوار) در فلوریدا پس از مرگ فرزندش بر اثر سوءتغذیه با حکم دادگاه به حبس ابد محکوم شد. “شیلا اولری ” ۳۸ ساله در ماه ژوئن با شش اتهام روبرو شده بود: قتل درجه یک، کودک آزاری شدید، قتل عمد فجیع، کودک آزاری و دو فقره بی توجهی به کودک. مقامات محلی گفتند که اولری مسئول مرگ پسرش، عزرا است.

 اولری و همسرش ” رایان” گیاهخوار سرسخت بودند و به همین خاطر پسرشان عزرا فقط از سبزیجات خام و میوه جات و همچنین شیر مادر تغذیه می‌کرد. بنا به گزارش پلیس که به دست NBC-۱۵ رسیده است عزرا در زمان مرگش در سپتامبر ۲۰۱۹ تنها ۱۸ ماه داشت. وزن این کودک فقط ۱۷ پوند یعنی وزن یک کودک ۷ ماهه بود.

مادر گیاهخوار، مرگ پسر خود را رقم زد

هنگامی که امداگران اورژانس در ماه سپتامبر با دریافت تماس تلفنی شیلا اولری در خانه وی حضور یافتند این کودک را در حالی که نفس نمی‌کشید پیدا کردند. امداگران همچنین دو خواهر و برادر ۳ و ۵ ساله قربانی را در حالی که اثرات سوءتغذیه شدید را نشان می‌دادند در این خانه یافتند.

مادر گیاهخوار، مرگ پسر خود را رقم زد

اولری به ماموران پلیس گفت که رژیم غذایی آن‌ها تنها شامل میوه جات و سبزیجات بود. پزشکی قانونی در گزارشی علت مرگ این پسر را عوارض ناشی از سوتعذیه از جمله کم آبی، تاثیر سوءتغذیه بر کبد و تورم دست ها، پا‌ها و ساق‌های پای کودک اعلام کرد.

وکلای اولری‌ها به دادگاه گفتند آن‌ها والدینی دلسوز بودند و قصد کشتن فرزند خود را نداشتند. با این حال شیلا ماه گذشته با دستور قاضی پرونده به حبس ابد محکوم شد و باید تمام عمرش را در زندان سپری کند. رایان اولری نیز به اتهاماتی مشابه در انتظار محاکمه است.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار