تماس با ما درباره ما

زائران اربعین از سیم کارت‌های ایرانی استفاده کنند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: با توجه به تخفیف و بسته‌های ویژه‌ای که اپراتورهای همراه برای زائران اربعین در نظر گرفته‌اند، پیشنهاد می‌شود زائرانی که به کربلا مشرف می‌شوند از سیم کارت ایرانی استفاده کنند.
زائران اربعین از سیم کارت‌های ایرانی استفاده کنند

به گزارش تهران بهشت؛ حجت‌اله امینی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت : پیشنهاد می‌کنیم زائرانی که به کربلای معلی مشرف می‌شوند از سیم کارت ایرانی استفاده کنند، امسال اپراتورهای همراهی که به زائران خدمات می‌دهند ۷۵ درصد تخفیف در تعرفه خود قائل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین ادامه داد: همراه اول در اربعین امسال تعرفه مکالمه با ایران را برای هر دقیقه ۹ هزار تومان، تعرفه مکالمه دریافتی هر دقیقه ۶ هزار تومان و تعرفه ارسال پیامک را هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده است و هر مگابایت اینترنتی که زائر ایرانی استفاده می‌کند ۵۰۰ تومان لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: این اپراتور برای استفاده زائران از خدمات تلفن همراه ۲ بسته هفت روزه از ۱۳ تا ۳۰ شهریور ویژه اربعین ارائه کرده که یکی از این بسته‌ها، اینترنت نامحدود است.

امینی خاطرنشان کرد: اپراتور ایرانسل برای هر دقیقه تماس صوتی با ایران ۹ هزار تومان، هر دقیقه تماس صوتی دریافتی از ایران ۶ هزار تومان، هر دقیقه تماس صوتی با کشور عراق ۴ هزار تومان و ارسال هر پیامک هزار و ۳۰۰ تومان در نظر گرفته و هر مگابایت اینترنت همراه را ۵۰۰ تومان اعلام کرده است همچنین اپراتور ایرانسل ۲ بسته اینترنت با اعتبار هفت روزه لحاظ کرده است.

 اپراتور رایتل هم یک اعتبار ۱۰۰ مگابایتی رومینگ بین‌المللی رایگان برای زائران در نظر گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین در پایان یادآور شد: برای نخستین بار شرکت‌های فناور در کشور برنامه‌های مختلفی از طریق پایگاه اینترنتی https://arbaeen.ito.gov.ir/ در اختیار زائران قرار می‌دهند.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار