تماس با ما درباره ما

اعتقاد اهل سنت به اهل بیت در برخی موارد بیشتر از اهل تشیع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به ارادت مردم کردستان به اهل بیت امام حسین (ع) گفت: اعتقاد و محبت اهل سنت به اهل بیت، در برخی موارد از اهل تشیع هم بیشتر است.
اعتقاد اهل سنت به اهل بیت در برخی موارد بیشتر از اهل تشیع است

به گزارش تهران بهشت؛ مهدی رمضانی با اشاره به اغاز تردد زوار امام حسین از مرز باشماق  مریوان از ۱۵ شهریور افزود: فرهنگ مهمان نوازی مردم کردستان باید در پیاده روی اربعین نشان داده شود.

وی اظهار کرد: مردم کردستان پیشقراول محبت به اهل بیت هستند و تردد زوار از طریق مرز مریوان برای نخستین بار، فرصتی برای نشان دادن محبت مردم کردستان به اهل بیت است.

وی در این نشست که با محوریت تهیه ساز و کار اطلاع رسانی موثر توسط دستگاه های اجرایی و رسانه ها در خصوص اربعین برگزار شد افزود: در کنار مسئولان، نخبگان و روحانیون منطقه نیز باید از طریق رسانه ها مردم سراسر کشور را به پیاده روی اربعین از طریق مرز باشماق دعوت و تشویق کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان بر مردمی برگزار شدن برنامه های اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: حوزه فرهنگی باید به صورت حداکثری در برنامه پیاده روی اربعین خود را نشان دهد.

وی ضمن دعوت از رسانه ها برای پوشش اخبار و تحولات پیاده روی اربعین از طریق مرز باشماق مریوان از رسانه ها خواست دقت نظر و ظرافت رسانه ای را سرلوحه قرار دهند.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار