تماس با ما درباره ما

بهترین زمان مصرف دارچین برای لاغری

دارچین برای سلامتی افراد از جمله کاهش وزن تاثیر بسیار مثبتی دارد.
بهترین زمان مصرف دارچین برای لاغری

به گزارش تهران بهشت، دارچین یکی از محبوب ترین ادویه های موجود در بازار می باشد. این ادویه خوش طعم برای سلامتی افراد از جمله کاهش وزن تاثیر بسیار مثبتی دارد. علاوه بر این دارچین از بروز التهاب، دیابت و سرطان جلوگیری به عمل می آورد. بهتر است بدانید که دارچین مانند عسل دارای خواص بسیار شگفت انگیزی می باشد. بنابراین هیچ وقت از مصرف این ادویه خوش طعم و خوشمزه غافل نشوید. در ادامه مطلب با سایت رژیم لاغری فیت شو (fitsho.co) همراه باشید.

از چه روش هایی می توان برای لاغری با دارچین کمک گرفت؟

همان طور که مطلع هستید دارچین سرشار از فیبر است و به همین دلیل با مصرف یک قاشق از آن به مدت طولانی احساس می کنید که سیر هستید و همین امر به چربی سوزی بدن کمک قابل توجهی می کند. دارچین را می توان با انواع مواد غذایی مصرف کرد و به سرعت وزن بدن را کاهش داد. به این نکته توجه کنید که دارچین را بهتر است 4 ساعت قبل از مصرف وعده های غذایی مصرف کنید. در ادامه ی مقاله با فیت شو همراه باشید.

کاهش وزن با مصرف چای دارچین

بهتر است بدانید که مصرف چای دارچین یکی از راه های کاهش چربی شکم می باشد. علاوه بر این، این دمنوش شگفت انگیز قند خون را نیز به طور شگفت انگیزی کاهش می دهد. برای درست کردن چای دارچین آب را کامل بجوشانید، سپس دو قاشق پودر دارچین را به آب اضافه نمایید و چند دقیقه روی اجاق گاز قرار دهید تا کاملا دم بکشد. بعد از این که چای رنگ قرمز و قهوه ای گرفت، آن را از صافی رد نموده و میل بفرمایید.

نکته: شما برای اینکه لاغر شوید باید کنترل کالری داشته باشید و به اندازه غذا بخورید، اگر نمیدانید چطور این کار را کنید به مقاله میزان کالری مورد نیاز بدن فیت شو مراجعه کنید.

کاهش وزن با مصرف دارچین و سرکه ی سیب

برای درست کردن این دمنوش مقوی آب را بجوشانید و یک عدد چوب دارچین را به آن اضافه کنید. سپس آن را روی اجاق گاز قرار دهید تا رنگ آن به قهوه ای تغییر پیدا کند. پس از این مراحل یک قاشق چایخوری سرکه ی سیب به دمنوش مورد نظر اضافه نمایید. برای این که طعم دمنوش شما شیرین شود می توانید یک قاشق عسل هم به مواد اضافه کنید. اگر می خواهید به صورت خنک دمنوش را میل کنید، افزودن یخ را فراموش نکنید.

کاهش وزن با مصرف دارچین و عسل

به خاطر داشته باشید که همواره مصرف عسل به جای ساکارز از افزایش وزن جلوگیری به عمل می آورد. علاوه بر این دارچین نیز چربی های اطراف شکم را به صورت کامل آب می کند. پس نتیجه می گیریم که ترکیب دارچین و عسل برای کاهش وزن، تاثیر بسیار چشم گیری دارد.

کاهش وزن با مصرف دارچین و میوه

همان طور که می دانید مصرف میوه هایی همچون موز، سیب، برش های گلابی، تکه های هلو و سالاد میوه به همراه دارچین در لاغری افراد بسیار موثر است. به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش وزن خود حتما از این روش استفاده نمایید.

کاهش وزن با مصرف دارچین وفلفل قرمز

بهتر است بدانید که هم فلفل قرمز و هم دارچین دارای خاصیت افزایش سوخت و ساز بدن هستند. پس می توان نتیجه گرفت که مصرف ترکیبی از این دو ادویه در کاهش چچربی شکم بسیار موثر می باشد.

کاهش وزن با مصرف دارچین و قهوه

طی تحقیقاتی که در این خصوص انجام گرفته، ثابت شده است که مصرف دارچین و قهوه متابولیسم بدن را بالا می برد. به این نکته توجه داشته باشید که قبل از دم کردن قهوه حتما دارچین را اضافه کنید، با این کار قهوه ی شما بسیار خوشمزه و خوش طعم می گردد.

دارچین

مصرف دارچین به منظور کاهش چربی بدن دارای چه عوارض می باشد؟

  • آسم
  • حالت تهوع
  • عطسه
  • عوارض پوستی
  • درد معده

ویژگی های دارچین برای کاهش چربی بدن

دارچین، چربی بدن را قهوه ای می کند: همان طور که مطلع هستید چربی خوب در بدن همین چربی قهوه ای است. در واقع این نوع چربی با تولید گرما، بدن را به طور کامل گرم نگه می دارد.

با مصرف دارچین حساسیت به انسولین کاهش می یابد: تحقیقات نشان داده است که پلی فنول های موجود در دارچین، حاسیت بدن نسبت به انسولین را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

مصرف دارچین کلسترول و تری گلیسرید مضر را در بدن می کاهد: طی مطالعاتی که انجام شده است، محقیقین به این نتیجه رسیده اند که دارچین سطح تری گلیسرید و کلسترول و گلوکز خون ناشتا را کاهش می دهد.

اگر شما به دنبال کاهش چربی شکم خود هستید، سایت لاغری فیت شو  fitsho.co بهترین روش برای درمان چاقی و رسیدن به وزن ایده آل را به شما معرفی خواهد نمود. سایت لاغری فیت شو برای همراهانش آگاهی، سلامتی و زیبایی را به ارمغان می آورد.

نتیجه گیری

در این پست سعی کردیم شما را با خواص دارچین و بهترین زمان مصرف دارچین برای لاغری آشنا کنیم.

اگر هر سوالی دارید حتما از قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید تا پاسخ شما را بدهیم.

همچنین شما میتوانید به سایت فیت شو مراجعه کنید تا مشاوره رایگان لاغری دریافت کنید.

منبع: فیت شو FITSHO.CO

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار