تماس با ما درباره ما

دستگیری گروهی که اسلحه رایگان پخش می‌کردند

سردار اشتری از دستگیری یک گروه که اقدام به توزیع اسلحه رایگان در اغتشاشات می‌کردند خبر داد.
دستگیری گروهی که اسلحه رایگان پخش می‌کردند

به گزارش تهران بهشت، سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور در برنامه صف اول از دستگیری گروهی خبر داد که برای کشته‌سازی اسلحه رایگان در کشور توزیع می‌کرده‌اند.

اشتری تصریح کرد: پلیس به‌موقع وارد این موضوع شد و همکاران ما نیز واقعا برای امنیت مردم محکم پای کار بودند. راهبرد دشمن، کشته‌سازی است. در این جمع‌ها افرادی با سنگ و چاقو یا سلاح‌هایی که در اختیار نیروهای ما نیست به قتل رسیده بودند. سلاح ما در میدان، ساچمه‌زن پلاستیکی است. نیروهای ما که با آشوب مبارزه می‌کنند اسلحۀ غیرکشنده دارند. این نشان می‌دهد که پروژه کشته‌سازی، اصلِ دشمن است و به دنبال تشدید دامنه آشوب هستند.

دستگیری گروهی که اسلحه رایگان پخش می‌کردند

او افزود: در همین زمان ماموران ما در غرب کشور گروه‌هایی را دستگیر کردند که اسلحه را به تهران اصفهان و شهرهای دیگر منتقل می‌کردند. دستگاه‌های اطلاعاتی ما این افراد را شناسایی کردند و آن‌ها اعتراف کردند که این سلاح‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شده تا از آن‌ها استفاده کنند.

اشتری ادامه داد: این افراد مستقیما از کشورهای بیگانه، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها که با مردم ما عناد دارند و آن‌ را معترف می‌شوند، حمایت می‌شدند. با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای مسلح، امنیت خوبی داریم و مردم نیز از پلیس و دستاوردهای انقلاب حمایت کردند و با رهبر انقلاب نیز تجدید بیعت کردند.

مردم ما اعتراضاتی دارند اما پرچم نمی‌سوزانند

فرمانده انتظامی کشور گفت: مردم ما اعتراضاتی دارند اما پرچم خود را نمی‌سوزانند، به مقدسات توهین نمی‌کنند، به پلیس حمله نمی‌کنند و به بیمارستان و مقر انتظامی سنگ‌پرانی نمی‌کنند. این نشان می‌دهد که این افراد، دلسوز مردم نیستند. اخیرا صحبتی از من منتشر شد که گفته بودم ما تا پای جان برای امنیت، ارزش‌های مردم و حقوق آن‌ها می‌جنگیم. من این حرف‌ها را دوباره می‌زنم و بر آن‌ها تاکید دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر