تماس با ما درباره ما

آشنایی با خطرناک‌ترین غار ایران + تصاویر

یکی از زیبایی‌های استان قزوین غار قلعه کرد است که حدود ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد دما دارد.
آشنایی با خطرناک‌ترین غار ایران + تصاویر

به گزارش تهران بهشت؛ شهر قزوین یکی از استان های نزدیک به تهران است که با توجه به جاذبه های تاریخی و طبیعی که در خود دارد گزینه بسیار عالی برای سفرهای یک الی دو روزه تهرانی ها محسوب می شود.

خطرناک‌ترین غار ایران کجاست؟

غار قلعه کرد در ۲۰ کیلومتری برج‌های دوگانه «خرقان» در دهستان «حصار» از توابع شهر «آبگرم» قرار دارد و پس از عبور از دهانه غار و فرود از یک چاه ۱۲ متری، تالاری بزرگ نمایان می‌شود که دارای چکیده‌ها و چکنده‌های مسحورکننده و شعبه‌ها و دالان‌های فراوان است.

میزان دمای غار

دمای غار حدود ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد است و رطوبت در تمام غار حس می‌شود. مقدار آب داخل غار، در فصول بارش یا خشک متفاوت است.

خطرناک‌ترین غار ایران کجاست؟

این غار در شهر قزوین جزو غارهای خطرناک ایران به شمار می‌رود و ما به هیچ عنوان آن را برای کسانی که تجربه غارنوردی ندارند پیشنهاد نمی‌کنیم، حتما برای بازدید از آن با افراد حرفه ای هماهنگ کنید و بعد به سمت آن بروید.

 

 

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهران
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۶۰
این غار .غار شیطانه توسیه میکنم اصلا طرف اون نرید که اتفاقات ماورای در اونجا اتفاق میافته
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۶۰
درودبرشما زحمت بکشید توضیحات بیشترو
تصاویری هم ازغار منتشرکنید. یا حق
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۶۰
حتمن نام این غار به زبان تورکی قزوینی هست که منتشر نکردیم لطفن نام تاریخی رو تحریف نکنیم
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۶۰
خیلی جالبه برام بازدیدهمیشه هست
Alligator
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۶۰
غار ها منبع انرژی هستند.منبع
اکبر پرهیزکاری
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۶۰
ما سه نفر بدون هیچ ابزار غارنوردی واردش شدین البته واقعا مسیر ورودش بسیار سخت و خطر ناکه ولی داخلش اینقد جذاب و دیدنیه که ساعتها غرق زیباییش بودیم خفاشها و موجودای داخلش رنگدانه ندارن چون افتاب و نور نیست طبقات مختلفی داره به سختی راه رفته رو میشه پیدا کرد ستونهای خیلی زیبا که بر اثر چکه های اب با اهک بوجود اورده و قندیلهای اهکی شفاف که مثل شاخه نبات اما خیلی خاص تشکیل داده واقعا طبیعت دوستان رو مجذوب خودش میکنه واقعا خوش گذشت
فائزه آریچ
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۷۰
هرروزبازدیدداره یانه چ ساعتی هایی بازه؟
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۷۰
سلام .من۳۵ سال پیش داخل این غار رفتم براورد من ۱۴متر بود در مورد سه تا دهلیزی که سمت چپ غار است چیزی ننوشته بسیار جالب است ولی من تنها بودم‌امکانات‌نداشتم داخل دهلیزها نشدم
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۸۰
من هشت سال داخل این غارتک وتنها روزی دوساعت تریاک میکشیدم وکلی خفاش توش بودندواونابااستشمام بوی ایجادشده توسط سیخ وسنجاق من حال میکردندجالبه بدونیدهروقت من میومدم میرسیدم اونجا اینورواونورنمیپریدند همه بالای سره من اویزان میشدندتانعشه بشندومنم خودم نعشه میشدم هم اوناوهم اجنه .
پاسخ ها
محسن
????

پربازدیترین ها

آخرین اخبار