تماس با ما درباره ما

یک قرص طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی و درمان سرماخوردگی

کدو تنبل شامل انواع ویتامین ها از جمله ویتامین آ، ای و سی، موادمعدنی و آنتی اکسیدان هاست و با افزایش تعداد گلبول های سفید به عنوان یک قرص طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی و درمان سرماخوردگی و آنفولانزا عمل می کند و حتی برای کودکان نیز توصیه می شود.
یک قرص طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی و درمان سرماخوردگی

به گزارش تهران بهشت؛ بگذارید قبل از هرچیز بگوییم که تفاوت زیادی بین خواص کدوحلوایی و کدوتنبل وجود ندارد و این توضیحات در مورد هردونوع این کدوها صدق می کند، پس درخرید انواع کدوها وسواس به خرج ندهید و هرآنچه دم دستتان بود را بی معطلی بخرید چون این یک فرصت طلایی است!

هرچند که شاید خیلی از شما اصلا اهل خوردن کدوحلوایی نباشید و از خواص شگفت انگیز این تنبل های پرخاصیت هم چیزی ندانید اما قطعا اگر بدانید که کدوحلوایی علاوه بر تمام فوایدش، چقدر می تواند در پیشگیری و البته درمان سرماخوردگی موثر باشد، نگاهتان به این بامزه ها تغییر خواهد کرد.

کدو تنبل شامل انواع ویتامین ها از جمله ویتامین آ، ای و سی، موادمعدنی و آنتی اکسیدان هاست و با افزایش تعداد گلبول های سفید به عنوان یک قرص طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی و درمان سرماخوردگی و آنفولانزا عمل می کند و حتی برای کودکان نیز توصیه می شود. همچنین کدو حلوایی با تاثیری که روی نرم کردن گلو و خروج ترشحات دارد به عنوان یک داروی ضدسرفه قوی شناخته می شود و با خواص ضدآلتهابی اش معجزه می کند.

تا حالا کدو حلوایی نخورده اید یا اصلا نمی دانید چطور باید آن را بپزید؟ خب نگران نباشید می توانید صدها دستور پخت را سرچ کنید یا به توصیه ما، کدوحلوایی را به تیکه های بزرگ برش بزنید، بخارپز و با ترکیب عسل و دارچین میل کنید و یا با آن، انواع سوپ های خوشمزه را بپزید و بدانید که این دو روش برای درمان سرماخوردگی بسیارمناسب است.

 
 
 

 

ارسال نظر