تماس با ما درباره ما

این خوراکی شگفت‌انگیز حتی از شلغم هم برای سرماخوردگی مفیدتر است!

لبو یک خوراکی شگفت انگیز و سرشار از ویتامین سی است که می تواند به تحریک و تولید آنتی بادی ها و گلبول های سفید کمک کرده و آن ها را به مبارزه ای نفس گیر با ویروس های سرماخوردگی و دیگر بیماری های عفونی بطلبد.
این خوراکی شگفت‌انگیز حتی از شلغم هم برای سرماخوردگی مفیدتر است!

به گزارش تهران بهشت؛ لبوهای داغ و خوشمزه فقط گرمابخش ما در روزهای سرد و شب های طولانی زمستان نیستند و می توانند به شکلی معجزه آسا در درمان سرماخوردگی موثر باشند! تعجب نکنید اما بدانید که به اعتقاد برخی کارشناسان خواص لبو حتی از خواص شلغم هم بیشتر است و طبیعتا اثرگذارتر!

از آنجایی که ویتامین سی در این قرمز خوشمزه به وفور یافت می شود و از فیبر، موادمعدنی و آنتی اکسیدان های بالایی نیز برخوردار است، می تواند به تحریک و تولید آنتی بادی ها و گلبول های سفید کمک کرده و آن ها را به مبارزه ای نفس گیر با ویروس های سرماخوردگی و دیگر بیماری های عفونی بطلبد.

همچنین لبو منبع بتائین و کولین است و این توانایی را دارد که التهاب های مزمن را کاهش دهد، پس لبو را از دست ندهید. البته حواستان باشد که بهترین روش استفاده از لبو به خصوص در دوران سرماخوردگی، مصرف ان بدون شکر است، زیرا شکر به خودی خود می تواند سیستم ایمنی را پایین بیاورد.

نگران نباشید لبوی بدون شکر هم انقدر خوشمزه است که عاشقش شوید و حتی دلتان بخواهد آن را با ترکیب ماست و یا انواع اش ها نوش جان کنید. راستی یادتان باشد که لبوی زنگ خطر بیماران دیابتی هم به شمار می رود و دیابتی ها باید در مصرف آن محتاط باشند.

 

 

 

ارسال نظر