تماس با ما درباره ما

گوشی‌های منحصربه فردی که مجهز به VPN رایگان گوگل هستند+ عکس

گوگل در مهر گذشته از گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به‌عنوان جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد.
گوشی‌های منحصربه فردی که مجهز به VPN رایگان گوگل هستند+ عکس

به گزارش تهران بهشت؛ هنگام عرضه گوشی جدید گوگل اعلام شد که این دستگاه‌ها به VPN داخلی رایگان برای مشترکین سرویس Google One VPN مجهز خواهند شد و اکنون این ویژگی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

غول موتور جستجو در زمان معرفی پرچمداران خود اعلام کرد که پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به‌زودی به Google One VPN دسترسی رایگان خواهند داشت؛ یک سرویس VPN که به مشترکین سطح پریمیوم Google One با اشتراک 9.99 دلار در ماه ارائه می‌شود. اکنون این ویژگی در دسترس قرار گرفته و گوگل به وب‌سایت How-To Geek گفته است:

«کاربران پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو می‌توانند توسط Google One بدون هیچ هزینه‌ای از VPN استفاده کنند و بدون توجه به برنامه یا مرورگری که از آن استفاده می‌کنند، از فعالیت آنلاین خود محافظت کنند.»

گوشی‌هایی منحصربه فردی که مجهز به VPN رایگان گوگل هستند+ عکس

کاربرد و محدودیت‌های سرویس VPN داخلی پیکسل 7

سرویس گوگل که «VPN by Google One» نیز نامیده می‌شود، تقریباً تا حد امکان ساده است؛ پس از اجراکردن این سرویس VPN، ترافیک اینترنت کاربران از طریق سرورهای گوگل هدایت می‌شود. همچنین در درجه اول، این سرویس به‌عنوان یک ویژگی امنیتی برای شبکه‌های وای‌فای عمومی و راهی برای پنهان‌کردن آدرس IP کاربران از برخی ردیاب‌های شخص ثالث تبلیغ شده است.

علاوه بر این، باید اشاره کرد که سرور VPN گوشی‌های پیکسل گوگل در همان کشور دستگاه شما قفل شده است، بنابراین نمی‌توان از آن برای تماشای سرویس‌های استریم از سایر نقاط دیگر جهان یا بسیاری از کاربردهای سایر VPNها استفاده کرد.

درنهایت، در این گزارش اشاره شده است که چند ویژگی نرم‌افزاری دیگر نیز هم‌اکنون برای گوشی‌های پیکسل در حال توسعه هستند. از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت «Clear Calling» در تماس‌های تلفنی اشاره کرد که صدای پس‌زمینه فردی که با آن در حال صحبت هستید را کاهش می‌دهد.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار