تماس با ما درباره ما

حادثه خونین زنجان

تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در محور سرچم _ زنجان ۵ کشته و ۵ مجروح داشت.
حادثه خونین زنجان

به گزارش تهران بهشت، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در محور سرچم- زنجان پنج فوتی و پنج مصدوم داشت.

  تقی لو افزود: به دنبال برخورد ۲ دستگاه پراید و پژو ۲۰۶ در سه راهی سرچم- زنجان، ۲ کیلومتر بعد از عوارضی به سمت استان اردبیل، تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: عوامل اورژانس زنجان پس از اطلاع از وقوع تصادف و درخواست یاری بلافاصله بر حسب وظیفه ذاتی به منظور ارائه خدمات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه شتافتند.

این مسئول با بیان اینکه هفت دستگاه آمبولانس متعلق به اورژانس شامل پایگاه‌های حصار، اسفناج، آقکند تبریز، سلطان آباد، ایده لو و شهرک صنعتی، اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: درمان مصدومان این حادثه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تعداد ۲ مصدوم حادثه توسط اتوبوس آمبولانس، سه مصدوم توسط کد هوایی و یک مصدوم توسط کد اسفناج به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل شدند، گفت: چهار فوتی در صحنه تحویل عوامل انتظامی شد.

به گفته تقی لو یکی از مصدومین اتوبوس آمبولانس در حین انتقال دچار ایست قلبی تنفسی شد که بلافاصله عملیات احیا شروع شد که متاسفانه موفقیت آمیز نبود.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان دراین باره این سانحه رانندگی گفت: انحراف به چپ پژو ۲۰۶ در محور زنجان به اردبیل علت بروز حادثه بوده است.

سرهنگ محمدعلی عظیمی، بیشترین تصادفات رانندگی منجر به فوت را در جاده‌های استان به دلیل بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده وسائط نقلیه عنوان کرد و گفت:توصیه می‌شود رانندگان هنگام احساس خستگی و خواب آلودگی در محلی امن و مطمئن توقف کرده و پس از استراحتی هر چند کوتاه به مسیر خود ادامه دهند.

عظیمی گفت :رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مجاز و پرهیز از هرگونه تخلفات حادثه ساز دیگر در پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی بسیار نقش آفرین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار