تماس با ما درباره ما

این نظریه ها درباره سلامت و رژیم غذایی اصلا درست نیستند!

رژیم غذایی و تناسب اندام به معنای یک رنج کوتاه مدت برای رسیدن به هدف نیست. آنچه می‌خورید موقتی نیست؛ بلکه یک سبک زندگی است که تا آخر عمر هر روز باید اجرا کنید.
این نظریه ها درباره سلامت و رژیم غذایی اصلا درست نیستند!

به گزارش تهران بهشت؛ اگر  به دنبال یک راه حل سریع برای داشتن رژیم غذایی و کاهش وزن هستید که نتایج پایداری داشته باشد؛ اجازه ندهید اهداف شما با این تصورات غلط آلوده شود.

برخی از غذاها را باید کلاً از رژیم غذایی خود حذف کنید

این جمله اشتباه است؛ متخصصان تغذیه معتقدند، تمرکز بر الگوهای کلی در رژیم غذایی بهتر است. شما نباید یک غذا را به طور کلی حذف کنید؛ مگر اینکه آلرژی یا بیماری داشته باشید که واقعاً با یک غذای خاص تشدید شده باشد. متخصصان به حذف کامل یک غذا اعتقادی ندارند.

بدن را سم زدایی یا پاکسازی کنید

بدن شما از ابتدا به سیستم سم‌زدایی مجهز شده است که به آن کبد و کلیه می‌گویند. به همین دلیل بدن نیازی به انجام کار خاصی ندارد تا آن را پاکسازی کنید.

اگر می‌خواهید رژیم غذایی خود را تغییر دهید تا سالم‌تر باشید، فوق العاده است! اما آهسته و پیوسته باشید.

رژیم‌های غذایی مد روز

رژیم‌های با برنامه و اصول مانند رژیم غذایی مدیترانه ای عالی است و می‌تواند بسیاری از توصیه‌های تغذیه را به زندگی روزمرهٔ شما وارد کند. در این رژیم‌ها بیشتر مردم سبزیجات، میوه‌ها، غلات کامل و گوشت بدون چربی مصرف می‌کنند و شکر را کنار می‌گذرانند.

با این حال رژیم‌های مد روز که توصیه‌های سختگیرانه و موقت دارند برای کاهش وزن و یک زندگی سالم مناسب و پایدار نیست.

دنباله روی از سلبریتی‌ها

فقط به این دلیل که شخصی اندام خوب و سالمی دارد و فالورهای زیادی به دست آورده؛  به این معنی نیست که عادات سلامتی وی استاندارد است و می‌توانید از آن الگو بردارید.

شما باید اطلاعات قابل اعتماد را از منابع حرفه ای و معتبر  کسب کنید.

چربی سالم

جنبش پذیرش چربی که با نام‌های توانمندسازی چربی نیز شناخته می‌شود، یک جنبش اجتماعی است که به دنبال حذف انگ اجتماعی است.

با این حال مشاهده می‌شود که در این جنبش اصول سلامتی به کل کنار گذاشته شده است. شما باید بدن تان را دوست داشته باشید؛ اما باید برای سلامتی بدن تان تلاش کنید.

 

ارسال نظر