تماس با ما درباره ما

اصولی طلایی برای لباس پوشیدن مردان کوتاه قد

اگر می خواهید با اضافه وزن هم همیشه خوشتیپ و زیبا به نظر برسید ما در این مطلب نکات های کاربردی برای اصول لباس پوشیدن مردان کوتاه قد و چاق را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.
اصولی طلایی برای لباس پوشیدن مردان کوتاه قد

به گزارش تهران بهشت؛ هر اندامی که داشته باشید و برای این که زیبا وخوشتیپ به نظر برسید باید اصول لباس پوشیدن را بدانید در این مطلب قصد داریم اصول لباس پوشیدن مردان کوتاه قد و چاق را برای شما عزیزان بازگو کنیم با رعایت کردن نکات ریز وکاربردی می توانید بدرخشید وهمیشه خوشتیپ به نظر برسید مردان کوتاه قد و چاق نباید لباس بیش از اندازه گشاد بپوشند و یا لباس های تنگ.

اصول لباس پوشیدن مردان کوتاه قد

امروزه بیشتر زنان به این موارد دقت می کنند، اما این قاعده تنها شامل زنان نمی شود و مردان نیز باید در این زمینه دقت نظر بیشتری داشته باشند.حال اگر شما هم از جمله مردانی هستید که دوست دارید لباس مناسبی برتن کنید توصیه می‌کنم سطرهای زیر را بخوانید.

اگر چه کنترل تغذیه و مراقبت از وزن نخستین اصل برای داشتن اندام مناسب است، اصول لباس پوشیدن مردان کوتاه قد اما گاهی می توان برخی اشکالات را با استفاده از لباسی که ایرادات موجود در اندام ما را تا حد زیادی می پوشاند برطرف کرد. این در حالی است که در برخی مواقع نیز ما شاهد هستیم، اصول لباس پوشیدن مردان کوتاه قد فردی به رغم اینکه اندام مناسبی دارد اما به دلیل اینکه در انتخاب خرید لباس مناسب عجله کرده است، چندان خوش قواره به نظر نمی رسد. مشکلی که برخی از افراد آن را ناشی از بدسلیقگی می دانند.

لباس های بلندتر بدن شما را کشیده تر نشان می دهند

البته امروزه بیشتر زنان به این موارد دقت می کنند، اما این قاعده تنها شامل زنان نمی شود و مردان نیز باید در این زمینه دقت نظر بیشتری داشته اصول لباس پوشیدن مردان کوتاه قد باشند. حال اگر شما هم از جمله مردانی هستید که دوست دارید لباس مناسبی برتن کنید توصیه می‌کنم سطرهای زیر را بخوانید.

هم بگویم که هیچ وقت به این شکل لباس نپوشید که از سر تا نوک پا یک رنگ باشند.

توصیه هایی برای کوتاه قدها

برخلاف مردانی که قد بلند دارند، آقایانی که قد شان کوتاه است بهتر است از مدل هایی اصول لباس پوشیدن مردان کوتاه قد که طرح و پارچه شان راه راه است البته با راه های عمودی استفاده کنند. وقتی به بازار می روید بیشتر در پشت ویترین مغازه هایی تامل کنید که غالب البسه آنها لباس‌های آستین بلند همچنین اصول لباس پوشیدن مردان کوتاه قد شلوارهای پارچه‌ای است. درباره اینکه چرا چنین توصیه ای برای شما دارم، اصول لباس پوشیدن مردان کوتاه قد باید بگویم که این الگوها موجب می‌شوند دست و پاهایتان، اصول لباس پوشیدن مردان کوتاه قد به عبارتی قدتان بلندتر به نظر برسد.

شلوارهای راسته و بدون پلیسه بپوشید، شلوار راسته شما را صاف نشان می دهد

به قد بلند اشاره کردم، برخی اوقات می بینیم افراد از چکمه های ساق بلند یا حتی کفش هایی استفاده می کنند که کمی پاشنه‌ دارند تا بلند قد به نظر برسند. این در حالی است که آنها باید بدانند که چنین ترفندی به کارشان نمی آید و بنابراین نباید وقت خودشان را زیاد صرف پیداکردن چنین اجناسی کنند

البته آنها می توانند با پوشیدن شلوارهای گشاد یا کوتاه کمی بلند قد به‌ نظر برسند، ولی به طور کلی باید گفت، شلوار پارچه‌ای یا جین که مدل راسته دارد هم برای این افراد مناسب است.

نکته دیگر اینکه اگر شما از این دسته از افراد هستید؛ باید توجه داشته باشید که هیچگاه کت و شلوار بلند نپوشید زیرا چنین الگویی پاهای‌تان را کوتاه تر نشان می دهد، ضمن اینکه نباید برگردان یقه تان هم پهن باشد.هنگامی که کت و شلوار می پوشید مقداری از سر آستین پیراهن تان را بیرون بگذارید تا بازوهای تان بلندتر به نظر برسد.

نکات کلیدی برای لباس پوشیدن مردان کوتاه قد

یادتان باشد برگردان یقه باریک و نوک تیز، اندام شما را کشیده تر نشان می دهد. بهتر است تا حد امکان از کمربند استفاده نکنید زیرا که قدتان را کوتاه تر نشان می دهد

کلید های های طلایی برای آنهایی که اضافه وزن دارند مردانی که اضافه وزن دارند، به عبارتی در گروه افراد چاق جای می گیرند هم باید به چند نکته توجه داشته باشند، اینکه لباس هایی که طرح هایشان پررنگ و برجسته است، نپوشید . این افراد بهتر است بیشتر به سراغ پیراهن ها و تی‌شرت‌هایی بروند که راه های عمودی دارد تا لاغر به نظر برسند.

به جای یقه های گرد، لباس های یقه هفت بپوشید

علاوه بر این پوشیدن لباس هایی که شانه های آنها اندکی چهارگوش است و تمرکز نگاه دیگران را از بالاتنه به سمت صورت منحرف می کند به آنها توصیه می شود(dot) اگر قصد دارید برای خرید پیراهن راهی بازار شوید بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که یقه آنها هفت باشد. این مدل به ویژه برای اشخاصی که غبغب دارند بهترین انتخاب خواهد بود.

پس به طور کلی خرید مدل های یقه اسکی و یقه بلند را فراموش کنید زیرا این الگوها با پوشاندن گردن شما موجب می‌شوند که کوتاهتر و چاق تر به نظر برسید. درباره نوع شلواری که باید خریداری شود هم به این نکته توجه داشته باشید که شلوارهای بلند شما را بلندتر ولاغرتر نشان می دهند اگر هم قد شلوارتان کمی بلند باشد به میزانی که به زمین برسد می تواند در دستیابی به این هدف شما را تا حد زیادی یاری کند. به طور کلی افرادی که چنین اندامی دارند باید لباس‌هایی بخرند که به طور دقیق با اندازه (سایز) آنها همخوان باشد.

لباس راه راه عمودی بپوشید

برخی از مردان وقتی از هیکل چاق خود ناراضی هستند سعی می کنند با خریداری لباس های تنگ کمی خود را جمع تر نشان دهند. این در حالی است که چنین البسه ای موجب می شود تا تمام برجستگی ها و برآمدگی های بدنشان حتی بیشتر از حالت عادی نمایان شود و جلب توجه کند.

مناسب فصل لباس بپوشید

البته لباس های گشاد هم اگر چه قسمت هایی از این برجستگی ها را می پوشانند اما موجب می شوند فرد چاق تر از آنچه که است به نظر برسد. پس انتخاب لباس متناسب با اندازه در این جا اهمیت زیادی دارد. درباره رنگ لباس هم باید گفت که پوشیدن پیراهن و شلوارهایی که رنگ آنها تیره است و طرح کمتری دارد برای چنین مردانی مناسب است زیرا می تواند چند کیلویی آنها را لاغرتر نشان دهد. توصیه آخر اینکه هیچگاه جیب هایتان را با وسایل مختلف مانند کلید خانه یا خودروی شخصی یا گوشی تلفن همراه پر نکنید حتی برای اینکه ناخواسته این کار را نکنید پیشنهاد می کنم سری به خیاطی بزنید یا خود جیب‌های روی شلوارتان را ببندید.

داشتن کمدی از لباس های مناسب، فارغ از فرم بدن، به ایجاد تصویر اولیه ی خوب از فرد در نظر سایرین کمک می کند. اضافه وزن به این معنا نیست که باید شیک پوشی را فراموش کنید. می توانید در عین چاق بودن شیک هم باشید. فقط کافی است به برخی جزئیات و نکات توجه کنید.

• لباس هایی بپوشید که الان اندازه ی شما هستند. ممکن است چند ماه پیش چاق تر یا لاغر تر بوده باشید. اگر لباسی الان اندازه ی شما نیست، آن را نپوشید. این امر به معنی خرید لباس های بیشتر است، اما به هر حال بهایی است که باید برای خوش پوشی بدهید. لباس های بیش از حد تنگ فقط چربی ها و انحناهای بدن شما را بیشتر به چشم می آورند و لباس های گشاد شما را نه تها لاغر نشان نمی دهند، بلکه بزرگ تر و چاق تر به نظر می رسید.

لباس های گشاد خود را تنگ کنید و از لباس های هم اندازه تان استفاده کنید

• لباس های بیش از حد گشاد نخرید. این لباس ها ظاهری شلخته به شما می دهند. لباسی که دو سایز از شما بزرگ تر است، در شانه و گردن برای شما بزرگ است و در نتیجه از دو طرف آویزان می شود که حتی باعث چاق تر به نظر رسیدن شما می شود.

• لباسی را بیابید که برای بزرگ ترین قسمت بدن شما اندازه است، و بقیه ی قسمت ها را به دست خیاط بسپارید. اگر سایز شلواری برای شکم شما خوب است، اما در قسمت ران پا گشاد است، بهتر از این است که شلواری را بخرید که در ران پا تناسب دارد اما به علت تنگی پهلوی شما را نشان می دهد و زیر شکمتان بسته می شود. پس بهتر است شلوار بزرگ ت ر را بخرید و توسط خیاط پاچه ی شلوار را تنگ تر کنید.

• مناسب فصل لباس بپوشید. برخی از مردان به دلیل داشتن پهلو و شکم از پوشیدن تی شرت و لباس های نازک در تابستان حذر می کنند. این کار فقط توجهات را به سمت شما جلب می کند.

مناسب فصل لباس بپوشید

• لباس راه راه عمودی بپوشید. حتی راه راه های نازک هم برای این مشکل خوب است. فقط اطمینان یابید که این خطوط روی لباسی قرار دارند که اندازه ی شما هستند. حتی خطوط راه راه هم نمی توانند برای لباسی که در ناحیه ی شکم کش آمده است، کاری بکنند. از لباس های طرح دار یا دارای رنگ های متضاد دوری کنید.

 

ارسال نظر