تماس با ما درباره ما

آشنایی با ۱۰ ایده ساده و سبک برای شام همراه با کاهش وزن!+تصاویر

لزومی ندارد برای کاهش وزن یک کار طاقت فرسا انجام دهید؛ تنها با دستور العمل های درست و یک رژیم غذایی مناسب که طعم و مزه غذا را فدا نمی‌کند، به خوبی می‌توانید به وزن ایده آل خود برسید.
آشنایی با ۱۰ ایده ساده و سبک برای شام همراه با کاهش وزن!+تصاویر

به گزارش تهران بهشت؛ در حین مصرف مواد غذایی مراقب اندازه و سهم خود باشید. غذاهایی مانند آووکادو، ماهی قزل آلا و آجیل مملو از مواد مغذی مهم هستند، اما سرشار از کالری هستند.

پایبندی به اندازه وعده‌های غذایی مناسب هنگام خوردن غذا می‌تواند به شما کمک کند تا در اهداف کاهش وزن خود موفق شوید.

سوپ کدو حلوایی کلاسیک

زمستان بهترین زمان برای تهیه یک سوپ خانگی برای شام ساده است و چه چیزی بهتر از سوپ کدو حلوایی که سبزیجات مغذی، ویتامین‌ها و گرمای خالص به بدن تان می‌بخشد.

این سوپ خوشمزه سرشار از فیبر برای کمک به کاهش وزن همراه با ویتامین A و امگا ۳ است.

مرغ پخته شده با گوجه فرنگی و کیپر

این مرغ پخته شده با الهام از  سبک مدیترانه ای، سرشار از مواد مغذی و کم کالری است. پروتئین بدون چربی با گوجه گیلاسی ترکیب می‌شود تا شامی خوش طعم ایجاد شود.

سالاد کلم بروکسل گرم با تخم مرغ و ترشی پیاز قرمز

کلم بروکسل کم نشاسته و بدون نشاسته سرشار از فیبر و آب است، که آن را بهترین انتخاب برای یک سالاد گرم برای شام تبدیل می‌کند. تخم مرغ و ترشی پیاز قرمز طعم این غذای خوشمزه را کامل می‌کند.

سالمون لعابدار شیرین و تند با سبزیجات برشته

وقتی ماهی آزاد و سبزیجات برشته با هم جفت می‌شوند، یک شام مقوی و سبک به وجود می‌آورند! افزودن رنگ زیاد به بشقاب غذایتان کار سالمی است و مطمئناً این وعده غذایی شما را لذت بخش تر می‌کند.

توفو مدیترانه ای ده دقیقه ای

مخلوط توفوی پر از پروتئین، فلفل دلمه‌ای، گوجه‌فرنگی، جعفری و پنیر فتا یک شام عالی به حساب می‌آید و  این وعده غذایی در ده دقیقه آماده می‌شود.

ماهی کبابی با دستور کاپوناتا

این یک وعده غذایی سبک و سالم است که تنها ۳۶۰ کالری در هر وعده دارد. برای تهیهٔ آن به مقداری گوجه فرنگی، بادمجان، کیپر و استیک‌های کوچک ماهی نیاز دارید.

جوجه لیمویی فوری

وقت آن است که مقداری پروتئین بدون چربی بیشتری مصرف کنید، ران مرغ بدون استخوان برای این غذا مناسب است. آب لیموی تازه، چاشنی ایتالیایی، آویشن و آب مرغ، طعم این غذا را کامل می‌کند.

سالاد میگو و اسفناج

این یک سالاد سالم میگو و اسفناج است که با تکه‌های گوشت تکمیل می‌شود. این دستور غذا از اسفناج استفاده می‌کند و یک غذای فوق العاده است. پیاز قرمز، قارچ و تخم مرغ آب پز شده را برش دهید، میگوهایتان را بپزید، سس خردل را درست کنید و داخل آن بریزید!

سبزیجات کبابی با سس بالزامیک

در این شام  سبزیجات خوشمزه مانند مارچوبه، فلفل دلمه ای و آرگولا پر شده و با مایونز بالزامیک خوش طعم مخلوط شده‌اند.

ماهی کبابی با سالسا ورد

در نهایت، ما این مقاله را با این دستور ماهی کبابی با سالسا ورده تازه و نعناع و جعفری کامل می‌کنیم.

 

ارسال نظر