تماس با ما درباره ما

این ۱۲ دسر برای بدن بسیار مفیدند!

اغلب دسرها به دلیل قند و چربی بالا برای بدن مضر هستند؛ اما شما می‌توانید با مصرف این دسرهای خوشمزه هم لذت ببرید و هم به بدن تان ضرر نرسانید.
این ۱۲ دسر برای بدن بسیار مفیدند!

به گزارش تهران بهشت؛ همه‌ی دسرها مضر نیستند؛ شما می‌توانید با مواد سالم و میوه ها دسرهای خوشمزه‌ای تهیه کنید که برای بدن مفید هستند.

توت ها و خامه

این یک ترکیب کلاسیک است. توت ها شیرین، آبدار و کم کالری هستند؛ آنها را با یک قاشق خامه فرم گرفته یا خامه ترش کم چرب میل کنید.

میوه های منجمد

برخی از شرکت ها میوه های یخ زده‌ی کم کالری و کم قند تولید می‌کنند. یا خودتان نیز می‌توانید درست کنید.

شکلات تلخ

لذت بردن از شکلات تلخ چند بار در هفته آنقدرها هم که فکر می‌کنید برای رژیم غذایی شما بد نیست. بهتر است کاکائو ۷۰ درصد یا بیشتر انتخاب کنید.

پارفه ماست

می تواند به اندازه یک بستنی ، با شکر کمتر، فیبر بیشتر و مواد مغذی فراوان از این دسر لذت ببرید.

کیک جو دو سر سیب ترد

این خوراکی گرم و بی‌نظیر است. به دنبال دستور العمل هایی باشید که بیشتر از جو، آجیل و میوه و کمتر از آرد سفید، شکر و کره استفاده می‌کنند.

میوه و پنیر

شیرینی میوه تازه یا خشک شده با پنیر خامه‌ای ترکیب خوشمزه‌ای است.

پنیرچدار را با خرما، انجیر یا سیب امتحان کنید. با این حال، مراقب مقدار مصرفی خود باشید.

موز یخ زده با روکش شکلاتی

این دسر دلپذیر و درست کردن آن بسیار ساده است. چند برش موز را فریز کرده و مقداری شکلات تلخ آب کنید. موز را در شکلات بغلتانید و در صورت تمایل مقداری آجیل روی آن بپاشید. دوباره آنها را در فریزر قرار دهید

انرژی بار

به دنبال برندهایی با مواد طبیعی و شکر کم افزوده باشید که از عسل، شربت ذرت یا برنج قهوه‌ای و سایر مواد استفاده می‌کنند. یک انرژی بار باید ۳ گرم فیبر، ۳ تا ۶ گرم پروتئین و حدود ۱۷۵ کالری داشته باشد.

گلابی آب پز

می توانید گلابی را در آب لیمو، آب سیب و مایعات دیگر قرار داده و  مصرف کنید. این یک دسر ساده اما سالم است می تواند حدود ۱۰۰ کالری داشته باشد.

پاپ کورن

پاپ کورن بدون روغن و بدون قند فقط حدود ۳۵ کالری دارد. اگر مخلوط دارچین و شکر روی آن بپاشید، کالری مقداری زیادتر می شود.

شیر کاکائو

این نوشیدنی قدیمی و خوشمزه را فراموش نکنید. می توانید چربی و شکر را با استفاده از شیر بدون چربی یا کم چرب و پودر کاکائو محدود کنید.

ماست منجمد

مارک‌ها متفاوتی دارد، اما می‌توان آن طعم خامه‌ای و شیرین را فقط با ۸۰ کالری دریافت کرد. علاوه بر این دوز پروتئین نیز دارد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر