تماس با ما درباره ما

در برابر اکانت‌های متخلف توییتر سخت‌گیری کمتری می کند!

توییتر اعلام کرد که در برابر اکانت‌هایی که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض می‌کنند، سخت‌گیری‌های کمتر را اعمال می‌کند.
در برابر اکانت‌های متخلف توییتر سخت‌گیری کمتری می کند!

به گزارش تهران بهشت؛ به گفته این شرکت، تنها اکانت‌هایی که مرتکب «نقض شدید یا مداوم و مکرر» قوانین این شبکه اجتماعی شوند، تعلیق خواهند شد. توییتر همچنین مدعی شد که از یکم فوریه به کاربران این اجازه را می‌دهد تا نسبت به بازگرداندن اکانت‌های تعلیقی خود، درخواست تجدیدنظر داشته باشند.

از طرفی دیگر، اکانت‌هایی که تاکنون تعلیق شده‌اند، با استانداردها و ضوابط جدید مورد بازنگری قرار می‌گیرند تا در صورت دارا بودن شرایط، بار دیگر احیا شوند. البته توییتر مدت‌هاست که اقداماتی همچون محدود کردن مشاهده توییت‌ها و یا اخطار به کاربر برای حذف توییت قبل از ارسال را در دستور کار دارد.

با این حال، تصمیم جدید این پلتفرم نشان می‌دهد که توییتر به جای آنکه صرفا روی زدن دکمه تعلیق تمرکز کند، بر اقداماتی همچون موارد ذکر شده متمرکز خواهد بود. این شرکت همچنین اعلام کرد به زودی و برای شفاف‌تر شدن این اقدامات، اطلاعاتی را در این خصوص منتشر و در ماه فوریه نیز برخی از ویژگی‌های جدیدی را در این رابطه، معرفی خواهد کرد.

گفته می‌شود یکی از قابلیت‌های جدید این خواهد بود که توییتر به کاربر، shadowban شدن وی را اطلاع و جزییاتی را در خصوص علت این امر ارائه می‌دهد. ماسک در ماه نوامبر گفت که «عفو عمومی» برای اکانت‌هایی که دلایل مختلف همچون ارسال محتوای غیرقانونی و یا هرزنامه‌ها تعلیق شده‌اند، در نظر گرفته خواهد شد.

این سیاست تاکنون منجر به بازگرداندن اکانت‌های متعلق به افراد مشهوری همچون دونالد ترامپ، کتی گریفین، جردن پترسون، مایک لیندل، بابیلون بی و نیک فوئنتس شده است. 

به نظر می‌رسد که توییتر این روزها در حال توجیه تصمیم خود برای بازگرداندن اکانت این افراد به پلتفرم خود است. با این حال، این شرکت اعلام کرد اکانت‌هایی را که فعالیت‌های غیرقانونی، تهدید به آسیب یا خشونت، هرزنامه‌ها و… را بازگردانی نکرده است.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار