تماس با ما درباره ما

شخصیت شناسی افراد از روی نحوه مشت‌کردن دست!+عکس

همهٔ ما ممکن است به دلایل مختلفی دست خود را مشت کنیم؛ گاهی برای تهدید یا شادی، و گاهی به عنوان بخشی از یک رقص؛ اما آیا می‌دانستید که نوع مشت کردن دست می‌تواند نشان دهندهٔ شخصیت شما باشد.
شخصیت شناسی افراد از روی نحوه مشت‌کردن دست!+عکس

به گزارش تهران بهشت؛ اگرچه ما ذهن خود را کنترل می‌کنیم، اما ضمیر ناخودآگاه ما را به گونه‌ای کنترل می‌کند؛ به طور مثال نوع مشت کردن دست به صورت غیرارادی نشان دهندهٔ یکی از ابعاد شخصیتی ما است.

مشت را باز نگه می‌دارید

وقتی انگشت شست در یک مشت روی انگشت اشاره قرار می‌گیرد، شما روحیه مهربان و سخاوتمندی دارید. به همین دلیل در برابر کسانی که از شما سوء استفاده می‌کنند آسیب پذیر هستید.

مشت افسونگر

آیا ترجیح می‌دهید برای محافظت از انگشت شست؛ آن را در زیر انگشتان خود قرار دهید؛ پس شما شخصیت دوست داشتنی و سرگرم کننده ای دارید. شما برای دیگران جذاب هستید و آنها دوست دارند با شما در ارتباط باشند.

شما بسیار همدل هستید، اما باید مراقب باشید که مشکلات دیگران بر شما غلبه نکنند.

مشت خلاقانه

آیا انگشت شست خود را روی مشت خود قرار می‌دهید و آن را می‌پوشانید؛ احتمالاً درونگرا هستید.  درونگراها دوست دارند تنها باشند و اغلب افکار یا احساسات خود را خصوصی نگه می‌دارند.

شما ترجیح می‌دهید به حرف‌های دیگران گوش دهید، بنابراین انسان هم دلی هستید. شما دوستانه، با اعتماد به نفس و مورد اعتماد هستید.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار