تماس با ما درباره ما

4 ترفند برای رنگ آمیزی اتاق را یاد بگیرید

هیچ چیز زیباتر از رنگ آمیزی اتاق نیست؛ تغییر رنگ اتاق، حال و هوای آن را تغییر می‌دهد و به خانه شما انرژی جدیدی وارد می‌کند.
4 ترفند برای رنگ آمیزی اتاق را یاد بگیرید

به گزارش تهران بهشت؛ اما قبل از اینکه دست به کار شوید و رنگ مورد علاقه تان را روی دیوارهای اتاق بپاشید؛ بهتر است این چند ترفند رنگ آمیزی اتاق را یاد بگیرید.

در حین رنگ کردن اتاق ها ممکن است همه جا رنگ بریزد و قلم مو را در سینی رنگ بیاندازید.

به همین دلیل بیشتر مردم سعی می کنند این کار را به حرفه‌ای ها بسپارند.

اگر می‌خواهید اتاق تان را خودتان رنگ کنید، این نکات بسیار ساده اما تغییر دهنده می توانند به شما کمک کنند.

یک قسمت جدا و مناسب با عرض سینی رنگ، برای قلم موها درست کنید. برای این کار می توانید از اسفنج استفاده کنید. سپس یک شکاف طولی در یک طرف آن و چند شکاف متقاطع در طرف دیگر ایجاد کنید.

اسفنج را روی لبه سینی رنگ محکم کنید و قلم موها را در شکاف های متقاطع فرو کنید. با این کار وقتی قلم مو ها را در جای خود قرار می دهید؛ به آسانی رنگ از آن ها خارج می شوند و شما هیچ وقت آن ها را گم نمی کنید.

سینی رنگ خود را با فویل آلومینیومی بپوشانید تا به راحتی تمیز شود و از ایجاد لایه های رنگ خشک شده در سینی جلوگیری شود. این کار به ویژه در زمانی که می خواهید با بیش از یک رنگ رنگ آمیزی کنید، کاربردی است.

وقتی کارتان با یک قوطی رنگ تمام شد؛  قبل از قرار دادن درب آن، روی محفظه را  با یک پلاستیک بپوشانید تا دفعه بعد که قوطی را باز می کنید، درب آن نچسبد. این همچنین از ورود هوا به داخل قوطی و خشک شدن رنگ جلوگیری می کند.

قبل از قرار دادن غلتک رنگ روی دیوار، از یک غلتک پرز برای پاک کردن گرد و غبار روی سطح استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا هیچ گرد و غبار در رنگ وارد نشده و برجستگی های ناخوشایند روی دیوارهای شما ایجاد نشود.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار