تماس با ما درباره ما

این وسایل را در سفرهای نوروزی حتما با خود داشته باشید

آنچه که باعث می‌شود سفر از همان ابتدا خوب پیش برود این است که شما تمام لوازم ضروری و مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشید؛ خصوصا در مسافرت‌های نوروزی که معمولا خانواده‌ها یا دوستان چندین روز خارج از خانه به سر می‌برند.
این وسایل را در سفرهای نوروزی حتما با خود داشته باشید

به گزارش تهران بهشت؛ گاهی اوقات یک وسیله آنقدرها هم ضروری به نظر نمی‌رسد به همین خاطر شاید کلا به همراه داشتن آن به ذهنتان هم خطور نکند اما وقتی به مقصد می‌رسید می‌بینید که چقدر به آن احتیاج داشته‌اید. اگر می‌خواهید گرفتار چنین مشکلی نشوید، با ما همراه شوید تا شما را با ۲۴ لوازم ضروری سفر که حتما باید با خود داشته باشید آشنا کنیم.

بسیاری از ما وقتی مسافرت می‌کنیم، تازه متوجه می‌شویم که چقدر فراموشکار هستیم! حتی آن دسته از افرادی هم که برای هر آیتمی که باید با خود داشته باشند یک لیست تهیه می‌کنند، باز هم امکان دارد یک چیز را فراموش کنند. از خمیردندان گرفته (که البته از داروخانه‌های بین راهی هم می‌شود آن را تهیه کرد) تا کرم، هندزفری و بسیاری موارد دیگر.  تنها راه‌حلی که می‌تواند به شما و یا هر فرد فراموشکار دیگری کمک کند تا دیگر این مشکل در سفر به سراغش نیاید این است که یک لیست از چیزهای ضروری همیشه همراه‌تان باشد. 

۱. نظم دهنده‌ی مسافرتی

۲. مواد شوینده

۳. رنده‌ی مسافرتی

۴. مودم همراه

۵. قطره‌ی چشم

۶. گیره‌ی کاغذ

۷. پنکه مسافرتی شارژی

۸. هدفون با فناوری حذف نویز

۹. وازلین

۱۰. تبدیل ۲ به ۳

۱۱. اتوبخار مسافرتی

۱۲. لباس زیر مسافرتی

۱۳. تبلت

۱۴. بطری اسپری

۱۵. چای کیسه‌ای

۱۶. شارژر همراه

۱۷. سرم پوست

۱۸. چسب برزنتی

۱۹. چندراهی برق

۲۰. صندل

۲۱. سشوار مسافرتی

۲۲. کیف آرایش پر از دارو

۲۳. دوربین عکاسی

۲۴. دستمال مرطوب و پد الکلی

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار