تماس با ما درباره ما

ملکی: آتش‌سوزی خیابان سعدی مهار شد/ نجات یک دختر دارای معلولیت حرکتی توسط آتش‌نشانان

ملکی گفت: آتش‌سوزی خیابان سعدی بدون مصدوم مهار شد اما لکه‌گیری ادامه دارد.
ملکی: آتش‌سوزی خیابان سعدی مهار شد  نجات یک دختر دارای معلولیت حرکتی توسط آتش‌نشانان

به گزارش تهران بهشت، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره آتش سوزی شب گذشته در نزدیکی مترو دروازه دولت گفت: ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه شب گذشته یک مورد آتش سوزی در خیابان سعدی کمی پایین‌تر از خیابان انقلاب به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد.

ملکی افزود: بلافاصله پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و خوشبختانه اولین ایستگاه آتش‌نشانی در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه می‌رسد.

وی ادامه داد: سه ملک مسقف در کنار هم که جمعا حدود پانصد متر بودند که یکی چاپخانه و کاغذ بود و دو ملک دیگر هم یکی انبار و دیگری مواد اشتعال‌زا مانند بشکه‌های الکل وجود داشت و ملک‌ها کاملا شعله‌ور بودند و در کنار آنها ساختمان‌های مسکونی بودند که دود آنها را فرا گرفته و یک مدرسه هم در کنار آنها بود که یک خانواده هم در آن حضور داشتند.

سخنگوی آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان هم‌زمان با عملیات اطفای حریق به خارج کردن افراد از ساختمان‌های اطراف و ایمن‌سازی محل پرداختند.

ملکی گفت: حدود ۲۵ نفر با کمک آتش‌نشانان به سلامت از ساختمان‌های اطراف خارج شدند و در این عملیات یک دختر که دارای معلولیت حرکتی بود با کمک همکاران از ساختمان خارج شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان با وجود دود و حرارت زیاد عملیات اطفای حریق را به سرعت پیش بردند و در بخشی از عملیات مجبور شدند سقف‌های محل آتش‌سوزی را که شیروانی بود تخریب کنند.

ملکی افزود: با تلاش آتش‌نشانان با وجود سختی کار این آتش بدون مصدوم مهار شد و هم‌اکنون در حال لکه‌گیری هستیم که با توجه به زیاد بودن اجناس عملیات طولانی‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار