تماس با ما درباره ما

آزادی چهار زندانی جرایم غیرعمد در برونئی به همت سفارت ایران

جمعی از ایرانیان مقیم برونئی دارالسلام همراه با همت سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور موفق به آزادی چهار زندانی جرایم غیر عمد شدند.
آزادی چهار زندانی جرایم غیرعمد در برونئی به همت سفارت ایران

به گزارش تهران بهشت از سفارت ایران در برونئی، جمعی از خیران و نیک اندیشان ایرانی مقیم کشور برونئی دارالسلام در اقدامی حسینی با تأسی از حضرت زینب سلام الله علیها با جمع آوری کمک‌های نقدی اقدام به آزادی تعدادی زندانی جرایم غیر عمد کردند.

حمیرا ریگی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور برونئی دارالسلام که بانی انجام این اقدام خداپسندانه شده بود، گفت: در آستانه اربعین حسینی و با الگوبرداری از اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت زینب سلام الله علیها، جمعی از خیرین ایرانی مقیم کشور برونئی دارالسلام پس از فراخوان این سفارتخانه اقدام به واریز وجوه خود برای آزادی چهار زندانی جرایم غیرعمد کردند.

 حمیرا ریگی افزود: جمعی از ایرانیان مقیم این کشور، زمینه آزادی ۴ زندانی جرایم غیرعمد که سرپرست خانوار نیز هستند را فراهم نمودند تا در روز اربعین در کنار خانواده‌های خود برای آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام اقامه عزا کنند.

بنفشه بلیدئی مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سفیر ایران در برونئی دارالسلام نیز اظهار امیدواری کرد که با مدیریت و همت حمیرا ریگی، بتوانند با همکاری ایرانیان نیک اندیش ساکن برونئی دارالسلام، این حرکت حسینی را ادامه دهند.

برونئی دارالسلام کشوری اسلامی در جنوب شرق آسیا است که در مدت ماموریت حمیرا ریگی به عنوان سفیر ایران در این کشور، روابط دوجانبه در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و دینی با جمهوری اسلامی ایران ارتقا داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار