تماس با ما درباره ما

وزیر فرهنگ: وزارت کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی پرونده کامل مرحومه مهسا امینی هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی پرونده کامل مرحومه مهسا امینی هستند و هر گزارش دقیق واصله مبنای تصمیم گیری خواهد بود.
وزیر فرهنگ: وزارت کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی پرونده کامل مرحومه مهسا امینی هستند

به گزارش تهران بهشت؛ محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران این خبر را اعلام کرد و گفت: در نشست امروز احکام اعضای شورای عالی سینما از سوی محمد مخبر معاون اول رییس جمهور اعلام شد البته قرار بود ۲۱ شهریور این جلسه برگزار شود اما به دلیل درگیری دولت با موضوع اربعین و پیگیری مسایل اربعین از سوی معاون اول رئیس جمهور عقب افتاد. 

وی افزود: در وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و سازمان حج و زیارت بخش مهمی از کارها توسط همکاران ما در ایران و عراق در زمان اربعین انجام شد که با تشکیل کمیته‌های مختلف در عراق کارها را مدیریت کردند. در جلسه قبلی دولت، رئیس جمهور دستور داد تا شورای عالی حج و زیارت در اسرع وقت تشکیل شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اخرین مهلت پیوستن به پنجره خدمات الکترونیک گفت وزارت فرهنگ و ارشاد جزو موفق ترین دستگاه‌ها برای پیوستن به این درگاه بوده است. پیش‌بینی دولت وارد شدن دستگاه‌ها تا پایان تابستان بود و ان شاءالله در مدت بعدی این اتفاق خواهد افتاد.

وی در واکنش به اتفاق رخ داده برای مهسا امینی توضیح داد: امروز در یادداشت خود در روزنامه ایران کاملاً به این موضوع اشاره کردم. همه ما از اتفاق تلخ برای این دختر کرد عزیز ناراحت هستیم و گویی برای یک عضو خانواده ما این اتفاق افتاده است. وزارت کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی کامل هستند و هر گزارش دقیق واصله مبنای تصمیم گیری خواهد بود.

اسماعیلی از مردم عزیز ایران که به این اتفاق به عنوان یک حادثه واکنش نشان دادند تشکر کرد و گفت: این به معنای روحیه زنده بودن جامعه ایران و وحدت ملی است. ما در شادی‌ها و ناراحتی‌ها کنار هم هستیم. همانطور که یک کشتی گیر ما پیروز می‌شود همه ما فریاد شادی سر می‌دهیم، در این مواقع هم همه ما ناراحت می‌شویم اما باید مراقب باشیم افراد مخالف آن را به مسائل دیگر تسری ندهند.

وزیر ارشاد ادامه داد: اتفاقاتی که رخ می‌دهد و عده اندکی  تلاش می‌کنند وحدت ملی ما را نشانه بگیرند که یادگار شهدا و حاج قاسم عزیز است و اینها نباید آسیب ببیند. نظام اسلامی در مواجهه با آنها اقدامات لازم را انجام خواهد داد و این روزها خواهد گذشت و ملت ایران مانند همیشه به مسیر خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر