تماس با ما درباره ما

مخبر: خدمت‌رسانی به زائران اربعین مانور بین‌المللی مهم برای مسلمانان و شیعیان بود

معاون اول رییس جمهور گفت: تدارکات انجام شده و خدمت‌رسانی در سطح وسیع با توجه به حجم زائران یک مانور بین‌المللی مهم برای مسلمانان و شیعیان بود که جمهوری اسلامی ایران نقش موثری در این صحنه و تامین تدارکات داشت.
مخبر: خدمت‌رسانی به زائران اربعین مانور بین‌المللی مهم برای مسلمانان و شیعیان بود

به گزارش تهران بهشت؛ محمد مخبر در نشست هیات دولت که امروز به ریاست وی برگزار شد با قدردانی از دولت ‌ملت عراق برای برگزاری مراسم اربعین به برگزاری پرشور و کم نظیر مراسم راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی و تدارک برای اعزام هزار دستگاه اتوبوس به خاک عراق جهت بازگشت زائران ایرانی به کشور را کاری بزرگ و فوق العاده بود.

معاون اول رییس جمهور افزود: مردم عراق هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و خدمات شایسته‌ای به زائران ارائه کردند تا چنین حماسه بزرگ و مهمی شکل بگیرد.

مخبر در ادامه با اشاره به اهمیت عضویت دائم ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای، خاطرنشان کرد: حضور ایران در این سازمان به عنوان عضو دائم، یکی از دستاوردهای مهم دولت است چرا که این موضوع مزایای مختلفی به خصوص در حوزه اقتصادی برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی به سفر رییس جمهور کشورمان برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیز اشاره و بیان کرد: خواسته اصلی دشمنان ملت ایران این است که تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان برداشته نشود و مردم طعم دستاوردها و موفقیت‌ها را نچشند و در این مسیر با استفاده از رسانه و دیگر ابزارها سرمایه‌گذاری‌های سنگینی انجام داده‌اند که لازم است صدا و سیما، رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی کشور، اطلاع‌رسانی دقیق و مناسبی در این زمینه به جامعه داشته باشند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر لزوم پیگیری در اجرای  مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور از سوی دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: عملیاتی شدن این مصوبات در ارزیابی عملکرد و کارآمدی دولت بسیار موثر است و ضرورت دارد که روسای دستگاه‌های اجرایی، یکی از معاونین خود را مسئول پیگیری این مصوبات کنند تا شاهد سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح ها و مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر