تماس با ما درباره ما

اهتمام جدی دستگاهها برای خونخواهی از عاملان اصلی توطئه اخیر علیه کشور

رییس جمهور امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر اهتمام جدی همه دستگاههای مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور تاکید کرد.
اهتمام جدی دستگاهها برای خونخواهی از عاملان اصلی توطئه اخیر علیه کشور

به گزارش تهران بهشت؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در گفت و گوی تلفنی با خانواده شهید مدافع امنیت سلمان امیراحمدی گفت: مهم‌ترین سرمایه ایران اسلامی، مردان و زنانی از جنس شهید امیراحمدی هستند که در مقاطع مختلف، در مقابل ابتلائات و مخاطرات گوناگون سینه سپر می‌کنند تا به کشور و مردم آسیبی نرسد.

رئیس جمهور با عرض تسلیت به خانواده شهید امیراحمدی، فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت‌ ملی در ایران خواند و افزود: آنچه تاکنون جمهوری اسلامی را در میدان مواجهه مستمر با انواع و اقسام تهدیدها و توطئه‌ها و اقدامات خصمانه سربلند و پیروز نگاه داشته است، سرمایه اجتماعی، وحدت کلمه و فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیسی، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های هزاران شهید خواند و بر اهتمام همگانی برای صیانت از این سرمایه ملی تاکید کرد.

رئیسی با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی واقعه تلخ شهادت شهید امیراحمدی، از اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه تمامی نیروهای مدافع امنیت برای حفظ آرامش و امنیت در کشور اظهار داشت: انشاءالله این مجاهدت‌ها در پیشگاه خداوند متعال ماجور است.

سلمان امیراحمدی از کارکنان بسیجی سازمان تأمین‌اجتماعی و شاغل در بیمارستان شهید لبافی نژاد تهران بود که در اعتراضات اخیر در محله امام زاده حسن تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار