تماس با ما درباره ما

رئیسی: امام(ره) پرچم اتحاد بین مسلمانان در سراسر عالم را برافراشت/راه اصلی در موضوع فلسطین مقاومت است

رئیس جمهور با برشمردن توانمندی های امت اسلامی در جهان معاصر تاکید کرد: امروز ما پرچمی را که امام راحل (ره) برافراشتند، پرچم اتحاد بین مسلمانان در سراسر عالم با همه گویش ها، اقلیم ها و نگاهها بوده است.
رئیسی: امام(ره) پرچم اتحاد بین مسلمانان در سراسر عالم را برافراشت راه اصلی در موضوع فلسطین مقاومت است

به گزارش تهران بهشت؛ آیت الله سیدابراهیم رییسی رئیس جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در افتتاحیه سی‌وششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران با برشمردن توانمندی های امت اسلامی در جهان معاصر تاکید کرد: امروز ما پرچمی را که امام راحل (ره) برافراشتند، پرچم اتحاد بین مسلمانان در سراسر عالم با همه گویش ها، اقلیم ها و نگاهها بوده است.

وی اظهار داشت: امروز مسلمانات اشتراکات بسیاری دارند که در برابر آنچه ممکن است موجب اختلاف شود، امور روشنی است که ما را در کنار هم قرار داده و می تواند توانایی بزرگی را در عالم بوجود آورد و تمدن دینی را در عالم بوجود آورد و در مقابل همه تمدن های امروز عالم خود را سر خود را بلند کند و پرچم خود را افراشته کند.

رییس جمهور در ادامه بصیرت افزایی و جهاد تبیین را از وظایف فرهیختگان و اندیشمندان جهان اسلام در عصر حاضر دانست و گفت: امروز روشنگری و تبیین وظیفه همه است تا با هر وسیله‌ای جایگاه اسلام و مسلمانان و وضعیت دشمن و ناتوانی او را تبیین کنند و بگویند دشمن با همه ادعاهایش بسیار ناتوان است اما خود به ظاهر توانمند و دارای منطق جلوه می دهد اما منطق، استدلال و قول سدید را نمی فهمد.

رییسی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند حقایق را درک کنند و حقایق را ببینند، اظهار داشت: آنهایی که فکر می کردند راه نجات فلسطین در میزهای مذاکره و سخن گفتن و نشستن با کسانی است که منطق سرشان نمی شود، اشتباه کردند و دیدیم که جریان سازش با صهیونیست‌ها شکست خورد و جریان مقاومت پیروز شد.

رییس جمهور با برشمردن قراردادها و مذاکرات متعددی که در موضوع فلسطین با صهیونیست ها به امضا رسید اما نتیجه ای برای ملت مظلوم فلسطین نداشت، تاکید کرد: مگر رژیم صهیونیستی میثاق و پیمان می فهمد! اگر می فهمیدند که به پیمان وفادار بودند.

وی منطقه و راه اصلی در موضوع فلسطین را مقاومت و ایستادگی دانست و تاکید کرد: این همان راه و کاری است که گروه های مقاومت فلسطینی و لبنانی انجام داده اند و امروز ابتکار عمل به دست مجاهدین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار