تماس با ما درباره ما

غرب به اغتشاشگران چراغ سبز نشان می‌دهد/تحریم سپاه تاثیری ندارد

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: غربی‌ها با تحریم‌های خود می‌خواهند به اغتشاشگران چراغ سبز نشان دهند و بگویند که به آشوب ادامه دهند.
غرب به اغتشاشگران چراغ سبز نشان می‌دهد تحریم سپاه تاثیری ندارد

به گزارش تهران بهشت؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به دخالت‌های برخی از کشورهای غربی در مسائل داخلی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در دشمنی جبهه استکبار با انقلاب اسلامی هیچ شکی نیست. دشمنان با موجودیت انقلاب اسلامی ایران دشمنی دارند.

وی بیان کرد: هر چقدر ما برای جلب نظر آنان از مواضع خود کوتاه بیاییم، هیچ‌گاه آنان به آن نقطه بسنده نخواهند کرد و باز هم ادعاهای جدیدی را مطرح می‌کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوعاتی مانند پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و مسائلی چون عفاف و حجاب به عنوان ابزارها و بهانه‌هایی برای فشار دشمنان بر کشورمان به کار گرفته می‌شوند و آنان به دنبال عقب‌نشینی نظام جمهوری اسلامی ایران از مواضع اصلی‌اش هستند. خوشبختانه نظام در ابعاد مختلف ثابت کرده است که مقتدر است و فشارهای دشمنان نمی‌تواند در تغییر جهت گیری های اصلی انقلاب اسلامی تأثیر بگذارد.

نظری ادامه داد: از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان ثابت کردیم که ما از مواضع اصولی خودمان عقب نشینی نمی‌کنیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قضایای اخیر هم بهانه‌ای برای دشمنان بود. حتی اگر مهسا امینی فوت نمی‌کرد، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران حتماً گزینه دیگری را دست و پا می‌کردند چرا که آنان به دنبال شکار سوژه‌ها هستند و بالاخره یک سوژه ایجاد می‌گردند.

وی متذکر شد: مانند ماجرای ندا آقا سلطان که در فتنه ۸۸ عملاً دشمنان خودشان با هدف کشته سازی و متهم کردن نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند. بعدها مشخص شد که آن ماجرا یک پروژه ساختگی بوده است برای اینکه دشمنان به اهداف خودشان برسند اما ناکام شدند. بر این اساس، چه ماجرای مهسا اتفاق می‌افتاد و چه نمی‌افتاد، دشمنان حتماً سوژه جدیدی را ایجاد می‌کردند.

نظری تاکید کرد: بر اساس اطلاعات غلطی که به دشمنان داده می‌شود، آنان تصور می‌کنند بنیه انقلاب ضعیف است و فکر می‌کنند که برخی اتفاقات می‌تواند باعث شود که نظام جمهوری اسلامی ایران به کل دچار فروپاشی شود. برخی از مشاوران اطلاعات غلطی به دشمنان می‌دهند و به همین علت دشمنان ما دچار خطای محاسباتی می‌شوند و فکر می‌کنند که یک اتفاق در کشور ما بیفتد، کشورمان از هم می پاشد، در حالی که بنیان‌های انقلاب اسلامی بسیار قوی است.

وی با اشاره به تحریم سپاه از سوی کانادا، گفت: این اقدامات به شکلی فضاسازی و امیدبخشی به جریانات اغتشاشگر است تا به آنان بگویند که ما هم پشت سر شما هستیم اما باید گفت که در طول چهل و سه سال بعد از انقلاب اسلامی کدام پاسدار و سپاهی به آمریکا یا کانادا سفر کرده است که الان آنان ورود نیروهای سپاه را به کشورهای خود ممنوع کردند؟!

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این تحریم‌ها هیچ گونه تأثیری ندارد و آنان فقط می‌خواهند بار روانی ایجاد کنند و چراغ سبزی به اغتشاشگران نشان دهند که ما هم در کنار شما هستیم و می‌خواهند آن را تحریک و تهییج کند تا اغتشاشات را ادامه دهند.

نظری گفت: اقدامات اغتشاشگران به جایی نخواهد رسید و همه دیدیم که آشوب طلبان به مسلمات اسلام چون قرآن کریم، حجاب و عفاف، مسجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران که جزو نمادهای ارزشی کشورمان است، توهین کردند که همین اقدامات باعث شد مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

وی بیان کرد: تعداد اغتشاشگران در هر نقطه‌ای نهایتاً ۲۰۰ نفر است و تجمعات آنان عقبه مردمی ندارد. این در حالی است که کشور ما جمعیت ۸۵ میلیونی دارد و یک مشت اغتشاشگر که به خیابان می‌آیند، مردم ما نیستند و چون عقبه مردمی هم ندارند، به شدت محکوم به نابودی هستند و به زودی هم این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار