تماس با ما درباره ما

رای ‌گیری مجلس برای وزیر پیشنهادی تعاون،کار،رفاه اجتماعی آغاز شد

رای گیری مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون،کار،رفاه اجتماعی دقایقی پیش در مجلس با توزیع ورقه‌های رای گیری آغاز شد.
رای ‌گیری مجلس برای وزیر پیشنهادی تعاون،کار،رفاه اجتماعی آغاز شد

به گزارش تهران بهشت؛ جلسه بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صبح امروز  چهارشنبه- ۲۷ مهر-با حضور معاون اول رییس جمهور و برخی اعضای کابینه دولت سیزدهم در صحن علنی مجلس آغاز شده است.

در جلسه بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ابتدا گزارش نظر موافق کمیسیون های تخصصی آموزش، بهداشت و اجتماعی درباره برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی به مجلس ارایه شد و سپس محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به دفاع از وزیر پیشنهادی پرداخت.

در ادامه نمایندگان موافق و مخالف در مجموع به مدت یک ساعت به بیان دیدگاههای خود پرداختند و پس از آن وزیر پیشنهادی به دفاع از برنامه های خود پرداخت.

از دقایقی پیش توزیع برگه های رای گیری در صحن مجلس آغاز شده است، صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می بایست رای موافق اکثریت مطلق نمایندگان حاضر در جلسه علنی مجلس را به دست آورد؛ رای گیری در جلسه رای اعتماد به صورت مخفی و با ورقه انجام می‌شود.

پیش از آغاز توزیع برگه های رای، محمدباقر قالیباف رییس مجلس با قدردانی از اعضای هیات دولت که در جلسه امروز حضور داشتند، از آنان خواست تا جلسه علنی را ترک کنند تا مجلس رای گیری را آغاز کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار