تماس با ما درباره ما

رهبر انقلاب: جوانان نخبه، هر کجا که باشند، امید خلق می کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است، بیان کردند: جوانان نخبه، هر کجا که باشند، امید خلق می کنند .
رهبر انقلاب: جوانان نخبه، هر کجا که باشند، امید خلق می کنند

به گزارش تهران بهشت؛ جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی صبح امروز - چهارشنبه- با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. 

رهبر انقلاب در این دیدار گفتند: خدای متعال را جدّاً سپاسگزارم که بعد از سبک شدن این مشکل کرونا بار دیگر این جلسه‌ شاداب و زنده و امیدبخش تشکیل شد. حقیقتاً حضور شما جوانها به خصوص شما جوانان نخبه، خلّاق امید است؛ یعنی حضور شما در هر جا که باشید امید را به وجود می‌آورد و ‌خلق می کند.

ایشان افزودند: برای همین هم هست که کسانی که با پیشرفت کشور موافق نیستند، با حضور شماها در آن جایی که باید حاضر باشید موافق نیستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه «نخبه یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور است »، فرمودند: منابع طبیعی مهم است، جایگاههای جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ اینها مهم است، اما یکی از مهمترین ثروتهای انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را ثروت عظیمی باید دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش میکنیم. 

رهبر انقلاب: جوانان نخبه، هر کجا که باشند، امید خلق می کنند 

در این دیدار تعدادی از نخبگان نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند. در این نشست علاوه بر جمعی از نخبگان کشور، وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حضور داشتند.

دوازدهمین همایش ملی نخبگان و معاون سرآمدان بنیاد ملی نخبگان با شعار «حکمرانی نخبگان برای سرآمدی ایران» پس از سه سال تاخیر به دلیل همه گیری کرونا، از روز گذشته - ۲۶ مهر - با مشارکت ۵۰۰ نخبه و دستگاه‌های دولتی در سالن اجلاس سران در تهران آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر