تماس با ما درباره ما

مشترکانی که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند ۵ برابر پاداش می‌گیرند

وزیر نیرو گفت: هر مشترک خانگی که در مصرف آب صرفه جویی کند و مصرف خود را به زیر الگوی تعیین شده برساند به ازای هر متر مکعب صرفه‌جویی، ۵ برابر هزینه فروش آب را پاداش صرفه‌جویی می‌گیرد.
مشترکانی که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند ۵ برابر پاداش می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی‌اکبر محرابیان در تشریح پاداش مصرف آب اظهار داشت: هر مشترک خانگی که در مصرف آب صرفه جویی کند و مصرف خود را به زیر الگوی تعیین شده برساند به ازای هر متر مکعب صرفه‌جویی ۵ برابر هزینه فروش آب را پاداش صرفه‌جویی می‌گیرد.

وزیر نیرو ‌در گفت‌وگو با شبکه خبر تاکید کرد: هر متر مکعب آب ۶۰۰ تومان قیمت دارد که ۵ برابر این عدد معادل ۳۰۰۰ تومان است. که به عنوان پاداش مصرف تعیین شده است.

وی افزود: معنی این پاداشِ مصرف این است که هر مشترک خانگی با اندک صرفه جویی مشمول قبوض برق رایگاه می‌شود و همچنین با صرفه‌جویی بیشتر از صنعت آب بستانکار خواهد شد.

الگوی مصرف تعیین شده آب به طور متوسط در سطح کشور ۱۴ متر مکعب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
همه حرفاتون چرت است من مصرفی آب 1000 لیتر یعنی 10 متر مکعب این دوره و دوره های قبل 5 متر بوده کجا ارفاقی صورت می گیرد و برق هم همینطور رایگانی در کار نیست شعار است!!!
منصور
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
سلام جناب آقای محرابیان کا ر بسیارخوبی درموردمصرف آب انجام دادید وهر فردی که هرتلاشی برای مصرف آب انجام دهد خوب وشایسته است ولی بیشترین هدررفت آب درکشاورزی ودر شهرهایی است که بیشترین گسترش ساختمانی را دارند و رهر ومورد مسولان هیچ کاری انجام نداده اند وقصدی هم برای انجامش ندارند درکشاورزی با انجام ابیاریهای نوین ودرشهرها با جلوگیری ازمهاجرت روستاییان به شهرها ولی گویا دولت ومسئولان کارهای مهمتری از ویرانی دراین امور دارند
فرشید
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
کی گفته من خودم تو شستشو و آبیاری خیلی کم مصرف میکنم جاش سازمان اب شک کردن اومدن تست کنتور و بعد سلامت کنتور باز هم فیش زیاد نوشتن وبعد چندین بار در خواست هنوز به نتیجه نرسیدم.

پربازدیترین ها

آخرین اخبار