تماس با ما درباره ما

هیچ‌گونه تغییرات مرزی را نمی‌پذیریم/ هرجا لازم باشد رزمایش برگزار می‌کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره رزمایش ارس گفت: اتفاقات مرزهای شمال کشور برای ما مهم است و هرجا که لازم باشد، برای دفاع از حقوق و امنیت کشور تمرین نظامی برگزار می‌کنیم.
هیچ‌گونه تغییرات مرزی را نمی‌پذیریم  هرجا لازم باشد رزمایش برگزار می‌کنیم

به گزارش تهران بهشت؛ حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره رزمایش ارس در خصوص رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در منطقه عمومی ارس در شمال استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل برگزار شد، گفت: این رزمایش در راستای نمایش قدرت و اقتدار ایران برگزار شد و پیام آن برای کشورهای همسایه صلح و دوستی و برای دشمنان پاسخ قاطع به هرگونه تهدید است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نیروهای نظامی هر کشور را حافظ امنیت ملی و تمامیت ارضی آن سرزمین دانست و گفت: اتفاقات مرزهای شمال کشور برای ما مهم است و هرجا که لازم باشد، برای دفاع از حقوق و امنیت کشور رزمایش برگزار می‌کنیم.

نماینده مردم تکاب و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با بیان اینکه ایران هیچ‌گونه تغییرات مرزی در کشورهای منطقه را نمی پذیرد، اظهار داشت: هیچ قانون بین‌المللی تغییرات مرزی در کشورهای منطقه را نمی‌پذیرد؛ ما معتقدیم که هر کشوری شأن و جایگاه خود را دارد و باید تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه حفظ شود.

رزمایش بزرگ ارس در راستای اجرای مأموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای اخیر مطابق با تقویم ابلاغی سالانه و به‌ منظور ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی برگزار شد. عملیات هلی‌برن چتربازی، عملیات تاخت شبانه، عملیات رزمی بالگردها، عملیات پهپادهای رزمی و انتحاری و همچنین احداث پل بر روی رودخانه ارس، تصرف و کنترل جاده‌های مواصلاتی و تصرف ارتفاعات و تخریب هجومی از بخش‌های مختلف این رزمایش بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار