تماس با ما درباره ما

دولت و مجلس باید تعامل داشته باشند/نباید کار به استیضاح کشیده شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس باید در راستای حل مشکلات مردم تعامل داشته باشند، گفت: وزارت صمت و نمایندگان باید در موارد اختلاف گفت و گو کرده و با هم تفاهم کنند تا کار به استیضاح کشیده نشود.
دولت و مجلس باید تعامل داشته باشند نباید کار به استیضاح کشیده شود

به گزارش تهران بهشت؛ رحمت الله فیروزی درخصوص اعلام وصول استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:‌ استیضاح حق نمایندگان است و وزیر باید پاسخگوی نمایندگان باشد. اما معتقدم دولت و مجلس باید در راستای حل مشکلات مردم تعامل داشته باشند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت صمت و نمایندگان باید در موارد اختلاف گفت و گو کرده و با هم تفاهم کنند تا کار به استیضاح کشیده نشود. وزیر باید تلاش کند تا نمایندگان را قانع کند.

فیروزی اظهار داشت: دولت هم باید حمایت ویژه‌ای از وزارت صمت انجام دهد تا صنایع کشور رونق یابد. نمایندگان نسبت به عدم تنظیم بازار و افزایش قیمت‌ها نگران هستند باید وزارت صمت توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

هیات رئیسه مجلس چهارشنبه ۲۷ مهر اعلام کرد، با توجه به اینکه استیضاح فاطمی امین در تاریخ ۱۰ مهرماه به کمیسیون مربوطه ارجاع شد و اکنون مهلت قانونی آن به پایان رسیده است، بدین وسیله استیضاح آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام وصول می شود.

مطابق با ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، وزیر حداکثر به مدت ۱۰ روز فرصت دارد در صحن علنی مجلس حاضر شده و توضیحات لازم را ارائه دهد.

جلسه بررسی استیضاح وزیر صنعت،معدن، تجارت ۸ آبان و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار