تماس با ما درباره ما

ستیضاح وزرا به نفع دولت و کشور نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:در شرایط کنونی تغییر وزرا را به نفع دولت و کشور نمی‌دانم زیرا وزیر مربوطه به امور مسلط شده است تا فرد جدیدی بیاید و به امور آشنا شود عمر مجلس به اتمام رسیده و عمر دولت تلف می‌شود.
ستیضاح وزرا به نفع دولت و کشور نیست

به گزارش تهران بهشت؛ اقبال شاکری درخصوص اعلام وصول استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استیضاح ابزاری برای سوق دادن وزرا به تسریع در اصلاحات است و به عنوان یک ابزار فشار و هشدار مورد استفاده نمایندگان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی تغییر وزرا را به نفع دولت و کشور نمی‌دانم زیرا وزیر مربوطه به امور مسلط شده است تا فرد جدیدی بیاید و به امور آشنا شود عمر مجلس به اتمام رسیده و عمر دولت تلف می‌شود.

شاکری استیضاح را ابزاری برای اتمام حجت با وزرا خواند و گفت: امیدواریم وزیر صمت به هشدارهای نمایندگان مجلس به دقت گوش دهد و با سرعت و به صورت جهادی در حوزه خودرو عمل کند.

هیات رئیسه مجلس چهارشنبه ۲۷ مهر اعلام کرد، با توجه به اینکه استیضاح فاطمی امین در تاریخ ۱۰ مهرماه به کمیسیون مربوطه ارجاع شد و اکنون مهلت قانونی آن به پایان رسیده است، بدین وسیله استیضاح آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام وصول می شود.

مطابق با ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، وزیر حداکثر به مدت ۱۰ روز فرصت دارد در صحن علنی مجلس حاضر شده و توضیحات لازم را ارائه دهد

جلسه بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن، تجارت هفته دوم آبان و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر