تماس با ما درباره ما

تجمع اعتراضی دانشجویان روبروی سفارت انگلیس+ تصاویر

صبح امروز دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به دخالت‌های دولت انگلیس در اتفاقات اخیر روبروی سفارتخانه این کشور تجمع کردند.
تجمع اعتراضی دانشجویان روبروی سفارت انگلیس+ تصاویر

به گزارش تهران بهشت؛ دانشجویان دانشگاه‌های تهران صبح امروز روبروی سفارت انگلیس در تهران تجمع کردند و نسبت به نقش دولت انگلیس و رسانه‌های وابسته به این کشور در اغتشاشات اخیر اعتراض کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی و با سر دادن شعارهایی نسبت به حمایت دولت انگلیس از رسانه‌های حامی آشوب و اغتشاش همچون بی‌بی‌سی فارسی و ایران اینترنشنال واکنش نشان دادند.

آن‌ها همچنین از مقامات جمهوری اسلامی خواستند که با اقدامات خصمانه دولت انگلیس و سایر دولت‌های مداخله‌گر عمل متقابلانه صورت بگیرد.

همچنین نمایندگان دانشجویان با اشاره به جنایت‌های دولت انگلیس در ایران طی یکی دو قرن اخیر خطاب به سفارت انگلیس گفتند: دوران کودتای 28 مرداد و شعبان بی‌مخ‌ها گذشته است.

آن‌ها در شعارهایی بر پای‌بندی دانشجویان بر حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی تاکید کردند و اغتشاشات اخیر و اقدام تروریستی شب گذشته در حرم حضرت شاهچراغ (ع) را با هدف تجزیه‌طلبی کشورمان دانستند.

 در هفته های اخیر چند شبکه ایران اینترنشنال، من‌وتو، بی‌بی‌سی، رادیوفردا و ..  رسما در برنامه‌هایی به اسم بررسی اعتراضات ایران، جنگ چریکی و تاکتیک‌های نبرد را آموزش می‌دهند و به نوعی یک ترورریسم رسانه‌ای را تشکیل داده اند. دانشجویان کشور نیز با این رویکرد که در این جنگ علنی و آشکار مسئولان نباید منفعل برخورد کنند و پیگیری شکایت ایران به سازمان ملل از کشورهای آمریکا، انگلیس و عربستان باشند، امروز تجمعی را مقابل سفارت انگلیس ترتیب دادند. 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار